Jak wygląda realizacja video marketingu?
Pojęcie video marketingu od kilku lat na dobre zagościło w branży marketingu i reklamy, stając się z jedną z coraz częściej wybieranych form oddziaływania na zachowania rynkowe odbiorców przekazu. Zjawisko to powiązać można ze wciąż wzrastającym znaczeniem Internetu w życiu przeciętnego człowieka oraz rosnącą liczbą internautów, stanowiących potencjalnych odbiorców przygotowywanych materiałów, które następnie publikowane i rozpowszechniane są w tej sieci.
Nie może więc dziwić, że tym zagadnieniem zaczęła zajmować się coraz większa liczba agencji marketingowych i promocyjnych, które odkryły potencjał, jaki drzemie właśnie w tej formie działań o charakterze marketingowym. Wiąże się to bezpośrednio także z tymi wynikami badań branżowych, które wyraźnie wskazują, że treści video (audiowizualne) stanowią najbardziej atrakcyjną dla odbiorców formę, która jest w stanie wywołać największy efekt w postaci budowania rozpoznawalności marki, zachęcenia do zakupu oferowanych towarów lub sięgnięcia po świadczone przez emitującego materiał usługi. Jeżeli spojrzy się z kolei na statystyki dotyczące ruchu sieciowego, dojść można do wniosku, że z biegiem czasu rola materiałów filmowych będzie się jeszcze zwiększać. Z roku na rok rośnie bowiem liczba wyświetleń najpopularniejszych filmów, która w wielu przypadkach sięga setek milionów wejść. Niewątpliwie więc realizacja video marketingu jest sferą, której nie powinno się pomijać podczas planowania kampanii promocyjnych i reklamowych.
26.09.2017 09:25