Cztery podpowiedzi, jak wybrać najlepszą agencję SEO
Skuteczne pozycjonowanie stron wymaga doświadczenia i wiedzy, dlatego warto tego typu działanie powierzyć profesjonalnej agencji marketingowej. Skąd jednak wiedzieć, którą firmę wybrać? Zamiast od razu zdecydować się na współpracę z konkretnym partnerem, lepiej najpierw wysłać kilka zapytań ofertowych. Podpowiadamy, pod jakim kątem należy przeanalizować otrzymane odpowiedzi.
Wybierz firmę, która zapyta o Twoje biznesowe cele
Strategia SEO może dążyć do osiągniecia kilku różnych rezultatów, np.: poprawienia wyników sprzedażowych, zainteresowania nowych klientów ofertą firmy, wzmocnienia działań z zakresu PR. Specjalista powinien doradzić, do którego z tych efektów warto dążyć, jednak niepoprawną praktyką jest narzucanie klientowi celu. Warto postawić na partnera, który jest otwarty na dialog oraz merytorycznie przedstawia wady i zalety dostępnych rozwiązań.
23.07.2020 10:35