Kruger&Matz znów rusza w Polskę
Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji It?s your life, just take it, z początkiem czerwca ruszyła druga odsłona tej kampanii. Po raz kolejny Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz wyrusza w Polskę, by łowić pasje i poszukiwać niezwykłych ludzi, którzy potrafią dać z siebie dużo więcej i nie boją się podejmować ryzyka i trudu, by spełniać swoje marzenia.
Kampania ?It?s your life, just take it? powstała po to, by promować to, co w życiu jest naprawdę ważne i wartościowe. Kruger&Matz chce, poprzez pokazywanie ludzi, których życie jest pełne pasji, radości i spełnienia, inspirować innych do świadomego wybierania właśnie takiego stylu życia i wartości. Prawie 2 tys. zgłoszeń, ponad 17 tys. przejechanych kilometrów, 35 półfinalistów i 10 zwycięzców ? ubiegłoroczna edycja przyniosła zaskakującą różnorodność zainteresowań oraz dowód na to, że wśród Polaków jest mnóstwo pasjonatów, którzy nie boją się trudu i wyzwań stojących na drodze do realizacji własnych marzeń.
30.06.2015 12:27