Drugi tor między Otwockiem a Pilawą z opóźnieniem
Między Pilawą a Otwockiem widać już pierwsze kilometry drugiego toru, który likwiduje ?wąskie gardło? linii lubelskiej. Na 3 stacjach i 7 przystankach budowane są perony, a w Celestynowie także przejście podziemne. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zapewni lepsze podróże na trasie z Warszawy do Lublina. Z efektów projektu skorzystamy w 2020 roku. Rok po pierwotnie zaplanowanej dacie.
Dla pasażerów nowe przystanki
Między Otwockiem a Pilawą, na 25-kilometrowym odcinku linii kolejowej Warszawa ? Lublin budowane są perony na stacji Celestynów oraz przystankach Śródborów, Pogorzel Warszawska, Stara Wieś, Kołbiel, Chrosna, Zabieżki i Augustówka. Wykonawca ustawia ścianki tzw. elki oraz płyty peronowe. Wszystkie obiekty zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Pasażerom większy komfort obsługi zapewnią nowe wiaty i ławki. Zaplanowano jasne oświetlenie, czytelną informację pasażerską i wyraźne oznakowanie. Nowe przejście podziemne w Celestynowie zapewni wygodne dojście do pociągów i lepszą komunikację w mieście.
08.11.2019 06:40