Prosimy również o to. aby dyrektorzy szkół przygotowali oraz przesłali w materiałach na komisję i sesję następujące informacje i dane:
1. Ile godzin było przeznaczonych na zajęcia dydaktyczne przez poszczególne szkoły w roku szkolnym 2010/2011?
2. Jaka kwota, w uchwalonym na rok 2011 r. budżecie miasta została na ten cel zaplanowana z podaniem: działu, rozdziału i paragrafu?
3. Jaka liczba uczniów (z załączeniem listy obecności) uczestniczyła w poszczególnych zajęciach?
4. Czy po zakończeniu roku szkolnego nauczyciele prowadzący te zajęcia złożyli dyrektorowi szkoły sprawozdanie dotyczące przebiegu takich zajęć?
5. Ile klas było objętych dodatkowymi zajęciami w poszczególnych szkołach?
6. Jaka liczba nauczycieli prowadziła te zajęcia w poszczególnych szkołach - z podaniem ilości godzin realizowanych przez poszczególnych nauczycieli (z załączeniem wykazu)?
7. Ile kosztuje obecnie 1 godzina takich zajęć?
8. Jaką liczbę godzin można przeprowadzić za pieniądze zaplanowane w budżecie za rok 2011 w porównaniu ze środkami, które można pozyskać na ten cel z programów Unii Europejskiej?
Prosimy również o Pańską pisemną odpowiedź na następujące pytania: Czy decyzja Burmistrza w kontekście możliwości pozyskania środków finansowych na takie zajęcia z dostępnych programów Unii Europejskiej może zakłócić funkcjonowanie placówek oświatowych?
Czy wysokość środków finansowych przeznaczonych na dodatkowe zajęcia jest tak znacząca dla budżetu miasta Garwolina, że może mieć to związek, tak jak Pan to określił z ?wydatkiem basenowym??
Garwolin, dn. 4 lipca 2011 r.
Klub radnych ?Teraz Garwolin?
Szanowny Pan
Sławomir Michalik Przewodniczący Komisji Spraw Społecznych Rady Miasta Garwolin
W związku z Pana artykułem, opublikowanym na stronie ?Czas Garwolina? pt. ?Wyszło szydło z worka?, zwracamy się z wnioskiem o ujęcie tej problematyki jako jednego z odrębnych punktów, planowanej na miesiąc wrzesień bieżącego roku, debaty oświatowej.
Prosimy również o to. aby dyrektorzy szkół przygotowali oraz przesłali w materiałach na komisję i sesję następujące informacje i dane:
1. Ile godzin było przeznaczonych na zajęcia dydaktyczne przez poszczególne szkoły w roku szkolnym 2010/2011?
2. Jaka kwota, w uchwalonym na rok 2011 r. budżecie miasta została na ten cel zaplanowana z podaniem: działu, rozdziału i paragrafu?
3. Jaka liczba uczniów (z załączeniem listy obecności) uczestniczyła w poszczególnych zajęciach?
4. Czy po zakończeniu roku szkolnego nauczyciele prowadzący te zajęcia złożyli dyrektorowi szkoły sprawozdanie dotyczące przebiegu takich zajęć?
5. Ile klas było objętych dodatkowymi zajęciami w poszczególnych szkołach?
6. Jaka liczba nauczycieli prowadziła te zajęcia w poszczególnych szkołach - z podaniem ilości godzin realizowanych przez poszczególnych nauczycieli (z załączeniem wykazu)?
7. Ile kosztuje obecnie 1 godzina takich zajęć?
8. Jaką liczbę godzin można przeprowadzić za pieniądze zaplanowane w budżecie za rok 2011 w porównaniu ze środkami, które można pozyskać na ten cel z programów Unii Europejskiej?
Prosimy również o Pańską pisemną odpowiedź na następujące pytania: Czy decyzja Burmistrza w kontekście możliwości pozyskania środków finansowych na takie zajęcia z dostępnych programów Unii Europejskiej może zakłócić funkcjonowanie placówek oświatowych?
Czy wysokość środków finansowych przeznaczonych na dodatkowe zajęcia jest tak znacząca dla budżetu miasta Garwolina, że może mieć to związek, tak jak Pan to określił z ?wydatkiem basenowym??
Napisz komentarz
Komentarze