środa, 27 listopada 2024 19:42
Reklama

Przedsiębiorczy ZSP nr 2

O formach reklamy, polityce marketingowej, o unikaniu popularnych błędów w pozyskiwaniu klientów dowiedzieli się uczniowie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Garwolinie. Szkoła jako jedyna w powiecie uczestniczy w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości (12-18 listopada). W Polsce koordynatorem akcji jest Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Nasz kraj 5 lat temu dołączył do grona blisko 100 państw, które prowadzą działania w ramach popularyzacji przedsiębiorczości wśród młodzieży. W tym roku na Mazowszu do Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości przyłączyło się 19 szkół.

 

Jedyną z naszego powiatu jest Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Garwolinie. ? Chodzi nam o to, aby uczniowie wiedzę na temat prowadzenia biznesu nie czerpali jedynie z książek. Mają okazję zapoznania się z praktycznym wymiarem prowadzenia firmy pod kątem tegorocznego hasła jakim jest marketing. To także element przygotowania młodzieży do pierwszej pracy ? wyjaśnia koordynator akcji w Dwójce Mariusz Dudziński. Razem z Krystyną Michalik nauczyciel zorganizował wczoraj spotkanie z Michałem Leszkiem z firmy Lechpol.

Przedstawiciel lokalnego biznesu opowiedział blisko 300 uczniom m.in. o strategiach marketingowych. Była mowa o skutecznych formach reklamy i ich nośnikach. W prezentacji Michał Leszek zwrócił uwagę na najczęściej popełniane błędy przez ?marketingowców?. Młodzież szkoły mogła zapytać gościa o niemal każdy aspekt działalności firmy Lechpol.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w ZSP nr 2 organizowany był po raz pierwszy.

łk


Przedsiębiorczy ZSP nr 2

Przedsiębiorczy ZSP nr 2

Przedsiębiorczy ZSP nr 2

Przedsiębiorczy ZSP nr 2

Przedsiębiorczy ZSP nr 2

Przedsiębiorczy ZSP nr 2


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
NAJNOWSZE WIDEO
Reklama