- Podjęta pozytywna decyzja o przyznaniu stypendium bardzo mnie ucieszyła. Pragnęłam poszerzać swoje umiejętności z języka angielskiego oraz poznawać kraj oraz kulturę brytyjską. Zakończony rok szkolny 2022/22023 był dla mnie szczególnie ważnym okresem życia i edukacji, który z jednej strony kończył się egzaminem ósmoklasisty zaś z drugiej strony wymagał zadecydowania do jakiej szkoły średniej chciałbym aplikować – wspomina nastolatka.
W trakcie trwania projektu uczennica poszerzyła umiejętności związane z językiem angielskim. Uczęszczała na zajęcia dodatkowe, w celu zdobycia wiedzy ponadprogramowej. - Równolegle z powyższym poznawałam brytyjską kulturę. Regularnie korzystałam z platform internetowych dedykowanych przedmiotowym zagadnieniom. Aktywnie angażowałam
się w szkolnych projektach ERASMUS+, który wymagały ode mnie posługiwania się językiem angielskim w kontaktach z rówieśnikami z innych krajów. W czasie wakacji uczestniczyłam w obozie językowym, gdzie pod okiem kadry wychowawczej (native-spiker), pogłębialiśmy znajomość języka angielskiego w trakcie zajęć jak i w trakcie uprawianych aktywności sportowo-rekreacyjnych – wymienia.
Alicja Witak dodatkowo przygotowała gazetki szkolne - tematem wiodącym byli słynni pisarze brytyjscy. Działania te znacznie przyczyniły się do poznania słownictwa angielskiego z wielu dziedzin życia. W trakcie trwania programu stypendystka wzięła także udział w zajęciach z psychologiem z zakresu: treningu umiejętności interpersonalnych, wzmacniania własnej wartości, asertywności, skutecznej realizacji założonych celów.
mat. pras., opr. red.
Napisz komentarz
Komentarze