- Stwórz dobry nagłówek H1, który będzie spójny z treściami. Nagłówek do strony internetowej landing page powinien, wzbudzać zainteresowanie, być ciekawym, a nawet intrygującym. Takie działanie spowoduje przyciągnięcie odbiorców, a na tym nam chyba najbardziej zależy.
- Kompleksowo zoptymalizuj witrynę pod kątem SXO, czyli szczególnej optymalizacji doświadczeń użytkowników. SXO to połączenie optymalizacji UX oraz SEO, w dużym uproszeniu działanie polegające na tym, aby skutecznie przyciągnąć użytkowników wyszukiwarki do naszej strony internetowej,a także skłonić ich do wykonywania konwersji, w taki sposób, aby był zadowolony zarówno klient, jak i właściciel witryny.
- Zadbaj o czytelne wezwanie do działania- przycisk Call to Action powinien być przejrzysty i czytelny, to jeden z bardzo ważnych elementów strony landing page.
- “Rozpraszaczom” powiedz nie- odwiedzający stronę użytkownicy powinni przede wszystkim skupić swoją uwagę na konkretnym celu, dla którego strona w ogóle powstała. Pamiętaj aby nie dodawać takich elementów jak: ikony Social Mediów, stopki, menu zarówno boczne, jak i górne.
- Pamiętaj o dopasowaniu do urządzeń mobilnych i szybkości ładowania strony- landing page, tak jak inne strony internetowe, ta również powinna ładować się szybko i otwierać się na urządzeniach mobilnych, to ważne z perspektywy odwiedzających ją użytkowników.
- Podziękuj za dane kontaktowe- dobrze by było, aby użytkownik został nagrodzony za przekazanie swoich danych, warto taką informację “przemycić” w przycisku Call to Action.
Jak zwiększyć ruch na stronie landing page?
Jest kilka elementów, które pozwolą Ci na zwiększenie ruchu na stronie landing page. Warto aby ruch był jak największy, wówczas budowanie tego typu strony internetowej będzie mieć zasadność.
Co zrobić aby generować ruch?
- Po pierwsze SEO- działania podejmowane w celu pozycjonowania strony internetowej, generują tzw. ruch organiczny, czyli naturalny, bez ponoszenia kosztów, takich jak w przypadku płatnych kampanii Google.
- Po drugie kampanie Google Ads- generowanie organicznego ruchu to proces zdecydowanie trudny, choć efektywny, jednak na te efekty w przypadku naturalnego ruchu wynikającego z działań SEO trzeba poczekać. Inaczej sprawa wygląda w przypadku płatnych kampanii Google Ads. Płatne kampanie można wykorzystać do generowania ruchu na stronie landing page, warto to zadanie powierzyć profesjonalistom.
- Po trzecie media społecznościowe- o sile mediów społecznościowych nie trzeba chyba przypominać, dlatego ich wykorzystywanie w celu zwiększenia ruchu na stronie landing page jest jak najbardziej zasadne i skuteczne.
Podsumowanie
Minimalistyczne strony internetowe, jakim są landing page, można wykorzystywać w celu zwiększania konwersji, ponieważ jest to trudne zadanie, warto rozważyć zlecenie wykonania tego typu strony profesjonalistą.
Potrzebujesz landing page zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na proformat.pl.
Napisz komentarz
Komentarze