Odzież reklamowa ma w sobie ogromną moc!
Wizerunek firmy w oczach klientów to bardzo ważne zagadnienie. Obecnie jest fundamentem trwania na rynku. Mnóstwo marek czy firm usługowych, które oferują swoim klientom bardzo dobrą jakość usług lub produktów, czyni to równoległe z dbaniem o własny wizerunek. I do tego właśnie chętnie wykorzystywana jest odzież reklamowa - P&M.
Zastanawiasz się, jak to jest, że to akurat odzież sprawdza się w kampaniach marketingowych? Otóż odzież jest produktem, który każdy używa na co dzień. Chodzi tutaj zarówno o zwykłego człowieka, jak i pracownika. Korzystając z usług banku, sklepu czy uczestnicząc w wydarzeniach na większą skalę, można zauważyć, że pracownicy zwykle posiadają jednolite ubrania lub występują w firmowych barwach. Wywołuje to zwykle pozytywne skojarzenia w kliencie.
Jakość oraz cena — czy da się pogodzić te dwa aspekty?
Odzież reklamowa wykorzystywana jest w stosunku do pracowników, jednak wiele firm decyduje się na nią, by na eventach i wielkich wydarzeniach rozdawać ją uczestnikom. Można mieć wtedy nadzieję, że osoba, która otrzyma koszulkę, czy czapkę z daszkiem chętnie będzie je nosić, a w związku z tym — będzie reklamować markę w każdym miejscu, w którym znajdzie się w tym ubraniu.
Ważne jest, by odzież wykorzystywana w kampanii była wykonana z materiałów wysokiej jakości, a nadruk był trwały i odporny na ścieranie czy spieranie. Tylko takie części garderoby faktycznie skradną serca klientów. Jak jednak pogodzić jakość z ceną? Takie działania marketingowe nie mogą odbywać się najniższym kosztem. Poza tym specjalnie przeprowadzane badania pokazują, że ponad 60% osób największą wagę przywiązuje do jakości otrzymywanych upominków. Oznacza to, że lepiej wykonać mniej koszulek, polarów czy czapek z daszkiem, a zrobić to zważywszy na odpowiednią jakość.
Praktyczny gadżet automatycznie jest skutecznym gadżetem — sprawdź!
Odzież świetnie sprawdza się jako gadżet promocyjny, ponieważ jest praktycznym przedmiotem. Bo któż z nas nie używa koszulek, swetrów zapinanych czy czapek zimowych bądź z daszkiem? Wyprodukowana przez Ciebie odzież reklamowa może ściśle nawiązywać kolorystyką do Twojej marki, jak i może na niej znaleźć się logo Twojej firmy. Ważne, by korzystać z najnowszych trendów i tworzyć odzież, która nie będzie zbyt stara wizualnie. Jeśli dopniesz tego, pozytywny efekt Twojej kampanii będzie na wyciągnięcie ręki.
Materiał partnera
Napisz komentarz
Komentarze