Dofinansowanie otrzymają Szkoła Podstawowa Specjalna w Trzciance, SSP w Przyłęku w Specjalnym Ośrodku Szkolno ? Wychowawczym w Przyłęku, I Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka J. Piłsudskiego w Garwolinie,II Liceum Ogólnokształcące oraz Technikum nr 1 Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie, Technikum nr 2 oraz Branżowa Szkoła I Stopnia w Zespole Szkół nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Garwolinie, Technikum oraz Branżowa Szkoła I Stopnia w Zespole Szkół im. S. Staszica w Miętnem, Liceum Ogólnokształcące i Branżowa Szkoła I Stopnia w Zespole Szkól Ponadpodstawowych im. T. Kościuszki w Sobolewie, Technikum i Branżowa Szkoła I Stopnia w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. I. Wyssogoty Zakrzewskiego w Żelechowie, Specjalna Branżowa Szkoła I Stopnia w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Garwolinie.
?Wsparcie z Rządowego programu ?Aktywna tablica ? pozwoli jeszcze lepiej doposażyć nasze placówki oświatowe. Dofinansowanie zostanie przeznaczone na zakup interaktywnych monitorów dotykowych oraz zestawów urządzeń nauczania zdalnego. Oprócz wspomnianych wyżej urządzeń dyrektorom szkół kształcących uczniów ze specjalnymi potrzebami uzyskane wsparcie pozwoli na zakup urządzeń terapeutycznych i pomocy dydaktycznych? ? czytamy w komunikacie starostwa.
Zyskają także biblioteki w II Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie, Technikum nr 2 w Zespole Szkół nr 2 im. T. Kościuszki w Garwolinie , Technikum w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem , Liceum Ogólnokształcące im. J. Lelewela w Żelechowie, Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 1 w Garwolinie, Szkoła Podstawowa Specjalna w Przyłęku.
To efekt otrzymania 54 tys. zł dofinansowanie w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021 ? 2025. ?Otrzymane środki finansowe w ramach Priorytetu 3 będą przeznaczone na zakup nowości wydawniczych i wyposażenia do bibliotek szkolnych i pedagogicznych, sprzętu komputerowego i oprogramowania, realizację działań promujących czytelnictwo? ? informuje urząd.
mat. pras., opr. red.
fot. arch.
Napisz komentarz
Komentarze