Garwolin ? Kołbiel gotowe pod koniec 2019 roku
Na 60 proc. drogowcy oceniają zaawansowanie prac na 13-kilometrowym odcinku od obwodnicy Garwolina do Kołbieli. Gotowe są obiekty inżynierskie. Trwają prace przy nasypach i wykopach oraz układaniu podbudowy pod nawierzchnię z betonu cementowego. - Wykonawca oddał już do użytku wiadukt kolejowy na linii Pilawa - Łuków i chce połączyć w jeden ciąg drogę serwisową, którą obecnie poprowadzony jest objazd wzdłuż budowanej S17 ? informuje GDDKiA.
Obwodnica Kołbieli z poślizgiem
W wyniku konieczności zmiany projektu, prace przy obwodnicy Kołbieli nie zakończą się w planowanym wcześniej terminie. Pod koniec 2019 lub na początku 2020 ruch na objeździe zakorkowanej miejscowości ma być puszczony jedną nitką. Aktualnie wykonawca stworzył składowisko materiałów na budowę. Ruszyły prace ziemne. Zamknięto m.in. drogę Kołbiel-Celestynów.
Obwodnica Kołbieli - węzeł Lubelska w 2020 roku
Pomiędzy obwodnicą Kołbieli i w. Lubelska z podłoża wyrastają już pierwsze podpory obiektów inżynierskich. - Trwają roboty ziemne, rosną nasypy i hałdy materiału na budowę. Kończone są porządki po wycince drzew ? informuje drogowa centrala.
Węzeł Lubelska bez pozwolenia
Wydłuży się budowa samego węzła Lubelska w Wiązownej. To tu S17 ma łączyć się z budowaną południową obwodnicą stolicy (S2). Wykonawca czeka na zielone światło, aby rozpocząć prace. Pozwolenie na budowę spodziewane jest wiosną przyszłego roku.
Węzeł Lubelska ? Zakręt wiosną start robót
Początek zasadniczych prac budowlanych przy 2,5-kilometrowym odcinku od w. Lubelska do Zakrętu zaplanowany jest na wiosnę 2019 roku. Budowa S17 w tym miejscu ma potrwać dwa lata.
Łukasz Korycki za GDDKiA
fot. Krzysztof Nalewajko (GDDKiA)
Napisz komentarz
Komentarze