27 stycznia do budynku przy Mazowieckiej przeprowadzi się pierwszy wydział ? zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, spraw społecznych i obywatelskich. Tego samego dnia władze powiatu planują oficjalne otwarcie budynku, połączone z przecięciem wstęgi. ? Tego dnia zorganizujemy również Dzień Otwarty, na który zapraszamy wszystkich mieszkańców ? zaznacza starosta.
Przeprowadzka wszystkich wydziałów starostwa, rozrzuconych obecnie po Garwolinie i okolicy, potrwa do ostatniego weekendu lutego (24-25). Najważniejszym elementem będzie aspekt teleinformatyczny. Starostwo podpisało umowę z firmą, która będzie odpowiedzialna m.in. przeniesienie urządzeń sieciowych ze Staszica na Mazowiecką i spięcie urządzeń w sprawnie działającą sieć.
Wciąż otwarta pozostaje kwestia funkcjonowania parkingów przy starostwie. W podziemiach przewidziano 10 miejsc. Naziemnych kopert jest przeszło 100. Większość z nich będzie zajęta przez pracowników urzędu. ? Chciałbym, aby część parkingu naziemnego, np. ? była zorganizowana w sposób rotacyjny, tak aby uniknąć pozostawiania samochodu pod urzędem na cały dzień ? mówi starosta. Niewykluczone, że parking dla petentów przy Mazowieckiej będzie płatny.
Koszt budowy nowej siedziby starostwa to ponad 23 mln zł, a umeblowania 1,7 mln zł.
Aktualizacja, 3 stycznia, godz. 7.10. Pozwolenie na użytkowanie obowiązuje od 22 grudnia.
Łukasz Korycki
Napisz komentarz
Komentarze