Zalety liter 3d
Do największych zalet wykorzystania na cele reklamowe przestrzennych liter 3d należą: ich niewygórowana cena, wysoka estetyka uzyskanego efektu, a także uniwersalność, pozwalająca na zastosowanie ich prawie w każdych warunkach. Możliwe jest bowiem stworzenie liter w dowolnych praktycznie rozmiarach, w tym także ? liter bardzo małych, ale też wielkoformatowych kompozycji umieszczanych na zewnątrz budynków. Wykorzystywana w procesie produkcyjnym technologia daje ponadto nieograniczone wręcz możliwości doboru formy i kształtu samych liter, dzięki czemu wykorzystać możemy praktycznie dowolny krój czcionki, która użyta będzie do przygotowania projektu reklamy. Litery 3d wykonywane mogą być z różnego materiału.
Materiały z jakich tworzone są litery 3d
Do ich produkcji wykorzystać można klasyczne i tanie materiały eksploatacyjne, takie jak tworzywa sztuczne PCV i PCW, plexi, coraz częściej używany w branży reklamowej styrodur, ale też bardziej ekskluzywne materiały, takie jak np. aluminium, miedź i chrom, nadające reklamie ekskluzywny wygląd i styl. Nie jest też problemem wyposażenie liter przestrzennych w dodatkowe podświetlenie wykorzystujące technologie ledowe, dzięki czemu reklama widoczna będzie nie tylko za dnia, ale też w godzinach nocnych, kiedy zwracać będzie uwagę przechodniów na równi z modnymi ostatnio neonami świetlnymi.
Problemów nie sprawia także sam montaż reklamy. Większość materiałów używanych do produkcji liter 3d należy do stosunkowo lekkich, poprzez co możliwym będzie ich umieszczenie na każdego rodzaju elewacji zewnętrznej, nawet tych, które ocieplone zostały grubą warstwą styropianu lub innego materiału izolacyjnego. Warto przy tym pamiętać, że w przypadku reklamy zewnętrznej zawsze warto dowiedzieć się, czy nie jest wymagane wcześniejsze uzyskanie zgody wynajmującego lub właściciela budynku, a także zgłosić odpowiednie pracy do miejscowo właściwego organu administracji publicznej.
Napisz komentarz
Komentarze