Realizacja drogi ekspresowej S17 będzie prowadzona w trybie projektuj i buduj co oznacza iż wykonawca opracuje dokumentację projektową, uzyska decyzję o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej, a następnie wybuduje trasę. Przed oddaniem do ruchu opracuje dokumentację powykonawczą oraz uzyska decyzję dopuszczenia do użytkowania drogi. Nawierzchnia drogi ekspresowej wykonana będzie w technologii betonu cementowego i na całym odcinku przebiegać będzie po zachodniej stronie DK17. Obecna jezdnia drogi krajowej stanie się drogą do obsługi ruchu lokalnego.?
Kierowcy z nowej trasy skorzystają w połowie 2019 roku, tak jak z odcinka od końca obwodnicy Garwolina do granicy województw mazowieckiego i lubelskiego. Na przełomie października i listopada podpisana zostanie umowa na kolejny odcinek S17 od granicy województw mazowieckiego i lubelskiego do węzła Skrudki. W tym samym okresie otwarte zostaną oferty cenowe na trzy odcinki realizacyjne na jakie podzielono budowę S17 na terenie województwa mazowieckiego od węzła Lubelska do początku obwodnicy Garwolina.
mat. pras./opr. Redakcja
Napisz komentarz
Komentarze