Prace rozpoczęły się pod koniec czerwca i miały potrwać do końca sierpnia. Termin jest jednak zagrożony. ? Wykonawca złożył do urzędu pismo o wydłużenie terminu zakończenia robót ze względu na zmianę technologii robót. Po sfrezowaniu nawierzchni okazało się, że konstrukcja jest bardziej zniszczona niż przewidywała to dokumentacja projektowa ? informuje zastępca burmistrza Garwolina Maria Perek. Jak dodaje, przyczyną tak silnej erozji była prawdopodobnie źle wykonane odwodnienie, kiedy mostem zarządzała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Nowe okoliczności wymuszą wykonanie dodatkowych prac, co przełoży się na podwyższenie kosztów inwestycji. Póki co urzędnicy nie mówią, ile trzeba będzie dołożyć. Kosz przebudowy to prawie milion złotych, z czego połowa to dofinansowanie z tzw. schetynówek.
Łukasz Korycki
Napisz komentarz
Komentarze