Ułatwienie dla osób poruszających się na wózkach to jeden z wniosków pokontrolnych komisji rewizyjnej. Na początku roku radni przyjrzeli się siedzibom wydziałów starostwa. We wnioskach czytamy o potrzebie opracowania kompleksowego informatora na temat załatwiania spraw w urzędzie. Radni zwrócili także uwagę na konieczność założenia automatycznej sekretarki w starostwie czy tablicy informacyjnej w wydziale komunikacji przy ul. Warszawskiej. Ze zrealizowanych przez zarząd punktów jest ustawienie dystrybutorów z wodą pitną dla petentów.
W ocenie jakości obsługi mieszkańców w starostwie pomogą z pewnością wyniki ankiety przeprowadzanej we wrześniu na zlecenie sopockiej firmy. Garwolińskie starostwo, jako jeden z sześciu samorządów w kraju, bierze udział w unijnym projekcie ?Przyjazny urząd, kompetentne kadry?. Jednym z celów było zbadanie jakości obsługi. Wyniki ankiet poznamy w grudniu.
łk
Napisz komentarz
Komentarze