Dodatkowo portale będą mogły korzystać z materiałów graficznych i wideo przygotowanych przez OGB. Portale, z którymi już podpisano porozumienia to liderzy mediów lokalnych. Dodatkowo w trakcie badania Exit Poll, Ogólnopolska Grupa Badawcza zada w każdym województwie inne, dodatkowe pytanie na palące tematy.
W województwie mazowieckim będzie to pytania o budowę CPK, w województwie pomorskim o budowę pierwszej elektrowni atomowej, w dolnośląskim o zamknięcie kopali Turów, a w warmińsko-mazurskim o słuszność budowy kanału na Mierzei Wiślanej. Pytania w formie referendalnej z odpowiedziami: “Tak/Nie” będą stanowić dodatkową wiedzę podczas wieczoru wyborczego.
- Oprócz mediów lokalnych, z którymi nadal rozmawiamy i jesteśmy otwarci na kolejne zgłoszenia, rozmawiamy też z portalami horyzontalnymi, dla których mamy propozycje danych ogólnopolskich. Nazwaliśmy to roboczo “PAP-em na wybory”, ponieważ możemy dostarczać na żywo unikalne dane, informacje i materiały w trakcie wieczoru wyborczego. Jestem przekonany, że wyników exit poll OGB Pro oraz naszego wieczoru wyborczego nie będzie się dało nie zauważyć w niedzielę wyborczą oraz następnego dnia, podczas którego relacja będzie trwać nadal. Zamierzamy nie tylko podać dokładny podział mandatów w każdym okręgu, ale także zapytać Polaków, co skłoniło ich do głosowania na daną partię, jakie tematy były dla nich kluczowe i jak oceniają ostatnie 8 lat. Dodatkowo pierwszy raz w historii prezentowane będą wyniki wyborów do Senatu i zwycięzcy w poszczególnych okręgach. To będzie zupełnie inny wieczór wyborczy, jakiego jeszcze nie było w ciągu ostatnich 30 lat – dodaje Łukasz Pawłowski.
Napisz komentarz
Komentarze