Powyższe zmiany zostały wprowadzone w ramach czasowej organizacji ruchu, a jeszcze w listopadzie zostanie ogłoszony przetarg na opracowanie docelowego projektu stałej organizacji ruchu. „Zadaniem przyszłego wykonawcy będzie opracowanie analiz i prognoz ruchu, a także budowa przewiązki, która umożliwi przywrócenie ruchu na łącznicy relacji A2 Terespol - S17 Lublin. Powstanie ona pomiędzy jezdnią zbiorczo rozprowadzającą a jezdnią główną S17 w kierunku Lublina, na wysokości łącznicy zjazdowej z S2 na S17” – precyzuje GDDKiA.
S17 Lubelska - Warszawa Wschód (Zakręt)
Na węźle Warszawa Wschód (Zakręt) wykonawca prowadzi prace wykończeniowe. Trwają odbiory. „Po uzyskaniu przez laboratorium GDDKiA pozytywnych wyników badań w zakresie m.in. równości i współczynnika tarcia ułożonej nawierzchni betonowej, będziemy mogli oddać do ruchu etapowo ciąg główny S17. Na początek kierowcy będą korzystać z trasy głównej S17 oraz ronda na DK92. Udostępnienie do ruchu trasy głównej nie oznacza zakończenia wszystkich robót. Będzie obowiązywało ograniczenie prędkości do 80 km/h. Wykonawca będzie jeszcze prowadził pozostałe do realizacji prace. W drugim i ostatnim etapie udostępnimy docelowy przekrój drogi ekspresowej i zawrotkę na końcu S17 (będzie można na końcu zrealizowanego odcinka S17 zjechać łącznicą w kierunku Warszawy). Liczymy, że stanie się to jesienią br.” – czytamy w komunikacie GDDKiA.
mat. pras.
Napisz komentarz
Komentarze