Kilka dni temu mieszkaniec powiatu garwolińskiego zawiadomił, że za pośrednictwem strony internetowej zakupił węgiel. Jak ustalono na podany przez sprzedającego numer konta bankowego pokrzywdzony dokonał niezbędnej wpłaty. Węgiel jednak nie został do niego dostarczony, a próby kontaktu ze sprzedającym nie powiodły się. W ten sposób mieszkaniec powiatu garwolińskiego stracił ponad 3,5 tys. zł.
Garwolińscy policjanci ostrzegają przed nową metodą oszustwa na węgiel. Bądźmy ostrożni przy tego typu zamówieniach, sprawdzajmy wiarygodność sprzedawcy i firmy, którą reprezentuje. Nie możemy bezwzględnie ufać, że każde ogłoszenie jest prawdziwe i wiarygodne. Osoby zamieszczające oferty, które często są korzystniejsze od innych, robią to dla zysku, a gdy uda im się kogoś naciągnąć szybko urywają kontakt.
KPP Garwolin
Napisz komentarz
Komentarze