piątek, 4 października 2024 15:14
Reklama

Konkurs na logo 600-lecia Garwolina

Samorząd Miasta Garwolina rozpoczyna przygotowania do obchodów 600-lecia nadania praw miejskich. Wielki jubileusz już za rok. Miasto ogłosiło właśnie konkurs na jego logo. Masz pomysł? Można wygrać 2 000 zł. - W 2023 roku obchodzić będziemy jubileusz 600-lecia nadania praw miejskich miastu Garwolin. W związku z tym, ogłaszamy konkurs na opracowanie znaku graficznego – loga z okazji tego jubileuszu. Termin składania prac upływa 9 maja 2022 r. Wszystkie wymagania oraz szczegółowe informacje zawarte są w regulaminie konkursu. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału. Na zwycięzcę czeka atrakcyjna nagroda! Konkurs odbywa się pod honorowym patronatem Burmistrza Miasta Garwolina Marzeny Świeczak - informuje na swojej stronie internetowej Urząd Miasta w Garwolinie.

Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie i opracowanie oryginalnego znaku graficznego - logo z okazji jubileuszu 600-lecia Miasta Garwolina z napisem (do wyboru): 600-lecie Garwolina lub 600-lecie Miasto Garwolin lub 600 lat Miasta Garwolin lub Garwolin 600 lat. Logo będzie oficjalnym logotypem identyfikującym wszelkie działania, wydarzenia, publikacje i innego rodzaju przedsięwzięcia realizowane w ramach obchodów jubileuszu miasta. Będzie także wykorzystywane przez Organizatora we wszystkich materiałach i gadżetach promocyjnych, materiałach informacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych miasta oraz innych drukach i nośnikach według potrzeb. Do projektu graficznego załączony powinien być opis idei i pomysłu (np. opis użytej symboliki, koloru i kontekstu) stojącego za daną propozycją loga.

Konkurs ma charakter jednoetapowy i otwarty. Jest adresowany jest do grafików, projektantów, artystów plastyków, uczniów, studentów i absolwentów szkół oraz uczelni wyższych - osób fizycznych i osób prawnych oraz podmiotów nie posiadających osobowości prawnej, zamieszkałych na terenie Polski.

Szczegółowe informacje o konkursie są dostępne na www.garwolin.pl

red.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama