- Jestem bardzo dumny z tego projektu. Polski Branch jest jedynym w regionie CEE, który ma techniczne możliwości do realizacji usługi grawerowania. Otrzymujemy zapytania o możliwość grawerowania również dla innych rynków. Jesteśmy właśnie w trakcie przygotowania do realizacji zlecenia grawerowania 7000 sztuk perfum dla rynku rumuńskiego. Ciekawostką jest również fakt, że realizowaliśmy już zlecenia grawerowania nawet cyrylicą ? mówi Jan de Groot, Szef Centrum Dystrybucyjnego Avon w Polsce i na Litwie.
Uruchomienie grawerowania wymagało wprowadzenia nowych procedur i mechanizmów logistycznych na zapleczu usługi. Sam proces grawerunku jest kilkuetapowy. Na początku konsultantka składa zamówienie na dany produkt oraz dodatkowo wybiera opcję usługi grawerowania. Następnie do każdej grawerowanej sztuki konsultantka lub klient podaje tekst, który ma się pojawić na buteleczce. Jednocześnie system na bieżąco dostosowuje procesy dystrybucyjne, by cała operacja przebiegała w płynny sposób. Przebieg grawerowania można zobaczyć w specjalnym filmiku.
https://www.youtube.com/watch?v=cmxAxDAJnlU
Tekst który ma się znaleźć na buteleczce konsultantka wpisuje w przeznaczone do tego celu miejsce na stronie internetowej. Napis może mieć dwa wiersze, po maksymalnie 11 znaków. W sytuacji, gdy Konsultantka zamówi dwie lub więcej sztuk personalizowanych perfum oznacza się opakowanie każdej fiolki naklejką tekstem grawerowania. W trakcie procesu grawerowania folia z perfum jest usuwana.
Miesięcznie Avon graweruje ok 1000 szt. perfum. Klienci czekają na dostawę w czasie od 48h lub w 72h. Wszystko zależy od ich własnych preferencji.
Napisz komentarz
Komentarze