Muzyczne i filmowe klasyki
Każdy z nas ma inny gust muzyczny i filmowy. Są dzieła w naszym życiu, które miały szczególny wpływ na kształtowanie naszej osobowości. Jednak co ciekawe zazwyczaj każdej nowej produkcji towarzyszy wydanie serii plakatów promocyjnych. Znajdziemy je na ulicach, w gazetach czy w sklepach. Moda na dekorowanie takimi formami ścian była szczególnie rozwinięta w latach ?90 -?00. Wtedy chodziło o maksymalizm -im więcej, tym lepiej. Dzisiaj trend ten powrócił, jednak w bardziej wyrafinowanej wersji. Stawia się na pojedyncze formaty ukazujące naszych obecnych idoli lub tych sprzed lat. Zazwyczaj umieszcza się je w antyramach i pełnią w ten sposób funkcję obrazu. Któżby nie chciał mieć plakatu z ulubionym artystą lub zespołem w pokoju? Wartość kolekcjonerska to jedno, ale wartość emocjonalna jest tutaj najważniejsza.
Z duchem nowoczesności
Jednak jeżeli ktoś myśli, że sztuka plakatu składa się tylko z autentyków liczących wiele lat to jest w błędzie. Jest to forma użytkowa, która obecnie cały czas jest dostępna i nieustannie ewoluuje, zaskakując odbiorców nowymi projektami. Wśród ogromnego wyboru z łatwością znajdziemy format idealnie pasujący do naszego wnętrza. Niektóre z nich przypominają wycinek z gazety, inne możemy pomylić ze zdjęciem, a w jeszcze innych przypadkach mamy do czynienia z pełną abstrakcyjnością wizji autora. Roślinne printy, zwierzęta czy piękne rysunki. Ogromną popularnością cieszą się w ostatnich czasach plakaty z napisami. Może to być śmieszna sentencja, życiowy cytat czy pojedyncze słowo, które ma dla nas szczególną wartość. Plakaty Warszawamogą być odzwierciedleniem naszej osobowości.
Materiał partnera
Napisz komentarz
Komentarze