Dzięki pozycjonowaniu strony poprawisz swoje zasięgi oraz rozpoznawalność marki
Search Engine Optimization, czyli optymalizowanie witryn internetowych pod wymogi wyszukiwarki, stanowi złożone zagadnienie. Google ustala swoje rankingi w oparciu o co najmniej 200 zróżnicowanych czynników: sposób wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych, szybkość działania, jakość i unikalność treści, intuicyjną strukturę, częstotliwość aktualizacji, reakcje społeczności na publikowane wpisy... Bez śledzenia trendów w marketingu internetowym osiągnięcie satysfakcjonujących wyników okazuje się w zasadzie niewykonalne ? dlatego warto korzystać z pomocy wyspecjalizowanych agencji SEO. Wystarczy spojrzeć na liczby przytaczane przez fachowców: trzykrotne zwiększenie liczby unikalnych użytkowników za sprawą pozycjonowania stron może poprawić sprzedaż nawet o 70% na przestrzeni kilku miesięcy. Jednak na takie rezultaty mogą liczyć wyłącznie te firmy, które dzięki wysokiej pozycji w Google są łatwo i szybko odnajdywane przez klientów.
Napisz komentarz
Komentarze