Warto jednak rozważyć, czy dominującym elementem nie uczynić dobrego hasła bądź informacji o szczególnie wartym wyeksponowania elemencie naszej oferty. Połóżmy nacisk na konkretne korzyści, wzywajmy do działania prowadzącego do ich pozyskania. Nienowym, ale wciąż skutecznym rozwiązaniem jest nadawanie ulotce funkcji kuponu promocyjnego. W najgorszym wypadku opóźni to moment, w którym trafi do kosza, a więc tak czy inaczej pomoże zachować nas w pamięci. Przy tym wszystkim należy dbać o to, by nie przesadzać z ilością treści ? kluczowe informacje muszą być możliwe do odczytania w ciągu jednej chwili.
Po drugie umiejętny sposób kolportażu
To bardzo istotne zagadnienie, które należy przemyśleć jeszcze przed projektowaniem ? jeśli bowiem mamy możliwość wykonania bardziej precyzyjnego kolportażu obejmującego rozpoznane grupy docelowe, możemy przygotować właściwą dla nich postać naszych druków. Gdy zamierzamy je rozdawać na ulicy, ustalmy gdzie jest prawdopodobieństwo spotkania największego odsetka osób mogących być adresatami naszej oferty.
Dużo lepiej jednak, jeśli nasze materiały będą pobierali sami zainteresowani. Do tego niezbędny jest odpowiedni stojak na ulotki, w jaki można wyposażyć się np. dzięki ofercie firmy Omega System. Gdzie można go ustawić? Wszędzie, gdzie mogą pojawić się nasi potencjalni klienci. Uratuje on sytuację, gdy zniecierpliwiony gość sklepu nie doczeka się momentu, gdy będzie mógł zadać pytanie zapracowanej obsłudze ? możliwość pobrania odpowiednio treściwego materiału zwiększa szanse, że do nas powróci. Ulotka pozwala wszak przemyśleć ofertę bez presji czasu. Stojak taki powinien ponadto towarzyszyć wszystkim stoiskom targowym i promocyjnym. Jeśli mamy taką możliwość, warto go także pozostawić we wspólnej przestrzeni, jeśli zajmujemy tylko część obiektu (biurowego, handlowego, czy jakiegokolwiek innego). Radykalnie rośnie dzięki niemu efektywność kolportażu ? druków potrzeba mniej, a więc mogą być bardziej okazałe i treściwe.
Napisz komentarz
Komentarze