reklama
reklama

Lechpol ? wiarygodny biznesowo złoty orzeł

Opublikowano: 24 listopad 2012, 09:29 Kategoria Rozmaitości
Lechpolbiznes
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Kolejny rok działalności Lechpolu przyniósł kolejne nagrody i wyróżnienia, potwierdzające doskonałą kondycję firmy i jej wiodącą pozycję na rynku dostawców urządzeń i osprzętu elektronicznego. W ostatnim czasie Lechpol otrzymał złotą statuetkę Orła Biznesu oraz Certyfikat Wiarygodności Biznesowej za rok 2011 rok.

W jubileuszowej edycji konkursu MAZOWIECKA FIRMA DZIESIĘCIOLECIA Lechpol został nagrodzony Złotym Orłem Biznesu w kategorii Handel i Dystrybucja. Tytuł został przyznany decyzją kapituły i organizatorów pod patronatem honorowym marszałka województwa mazowieckiego, Adama Struzika. Jest to już czwarte wyróżnienie dla firmy przyznawane przez Europa 2000 Consulting Sp. z o.o. oraz Naczelną Radę Zrzeszeń Handlu i Usług. - Wcześniej, w 2008, 2009 i 2010 roku, otrzymaliśmy odpowiednio brązową i dwie srebrne statuetki. Zatem Złoty Orzeł Biznesu jest dla nas potwierdzeniem, że nasza firma zmierza w dobrym kierunku, a inwestycje w jej rozwój są doceniane, zarówno przez naszych pracowników, jak też środowisko biznesowe ? mówi prezes firmy Lechpol, Zbigniew Leszek.

17 listopada br. podczas Wielkiej Gali w warszawskim Hotelu Gromada statuetkę Złotego Orła Biznesu i tytuł ?MAZOWIECKA FIRMA DZIESIĘCIOLECIA? odebrał dyrektor marketingu firmy Lechpol, Michał Leszek. Podczas spotkania organizatorzy konkursu podkreślali, że przyznany tytuł otrzymały firmy, które dążą do świadczenia usług i oferowania produktów na najwyższym poziomie, kierują się profesjonalnym podejściem do klientów oraz tworzą przyjazne środowisko dla swoich pracowników.

reklama


Kolejnym wyróżnieniem, jakie otrzymała firma Lechpol, jest Certyfikat Wiarygodności Biznesowej za rok 2011. Jest to zaszczytna nagroda, którą zdobyć mogą wyłącznie firmy spełniające ściśle określone kryteria. Lechpol zdobył Certyfikat Wiarygodności Biznesowej już po raz drugi. Wyróżnienie to gwarantuje, że firma jest wiarygodnym kontrahentem, z którym warto nawiązywać kontakty handlowe. Przyznawany przez Dun&Bradstreet Poland certyfikat, honorowany jest na całym świecie i przyczynia się do zwiększenia atrakcyjności rynkowej firmy.

mat.pras/oprac. jd

 


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama
reklama

TOP

reklama