Vectra S.A. dopiero dzisiaj, drogą SMS, oficjalnie powiadomiła abonentów o problemie. ?Szanowni Klienci. Informujemy o wystąpieniu awarii usług. Przepraszamy. Robimy wszystko, aby usunąć problem i jak najszybciej przywrócić ich działanie? ? brzmi treść wiadomości.
O szczegóły i termin naprawy usterki zapytaliśmy mailowo biuro prasowe Vectry. Do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Głucho także w garwolińskim biurze obsługi przy Korczaka. Tam, na tych którzy pocałowali klamkę, czeka kolejna informacja, z której wynika, że powodem problemów jest uszkodzenie światłowodu.
Aktualizacja, godz. 17.18. Po publikacji tekstu otrzymaliśmy informację od Krzysztofa Stefaniaka z Biura Public Relations Vectry. Poniżej jej treść: "Jest nam przykro z powodu awarii ? rzeczywiście od wczoraj od godz. 14:44 nasi garwolińscy odbiorcy są pozbawieni usług Vectry. Jest to spowodowane przerwaniem kabla światłowodowego doprowadzającego usługi do Garwolina. Obecnie trwa intensywna naprawa, której zakończenie (i przywrócenie usług) jest przewidywane w każdej chwili."
Aktualizacja, godz. 17.45. Według naszych informacji, abonenci Vectry mają ponownie dostęp do usług. Zalecamy odłączenie i ponowne podłączenie modemu od/do zasilania.
Łukasz Korycki
Napisz komentarz
Komentarze