CeBIT 2014 to kolejny punkt na drodze do realizacji założonej na najbliższe lata strategii rozwoju firmy Lechpol. Obecność na tych targach ma na celu pokazanie potencjału jaki kryje w sobie firma. Uważam, że jesteśmy już gotowi do poszerzenia współpracy z klientami zagranicznymi. Wierzę, że prezentacja firmy na tym prestiżowym wydarzeniu ułatwi nam znalezienie partnerów biznesowych z całej Europy i nie tylko ? mówi Zbigniew Leszek, prezes firmy Lechpol.
Na 30-metrowym stoisku G16 w hali 15 zostały zaprezentowane wybrane produkty z bogatej oferty firmy. Zwiedzający mogą zapoznać się z działaniem, funkcjami oraz obsługą urządzeń dobrze znanych na rynku marek: Cabletech, VIPOW, KEMOT czy Peiying. Na targach CeBIT nie mogło zabraknąć także marki Kruger&Matz, której plany dot. intensywnej ekspansji i rozwijania dystrybucji w innych krajach europejskich komunikowane były już na początku roku.
mat.pras.
Napisz komentarz
Komentarze