Pojawił się za to nowy. ?Uwaga!! Uwaga!! Mamy najnowsze karnety roczne na świeżo otwarty Basen!! Aby wziąć udział w konkursie trzeba polubić i udostępnić ten post, zaprosić innych do zabawy i napisać komentarz "Karnet jest mój"!!!?. Wpis uruchomił lawinę komentarzy (360), udostępnień (463) i like?ów (416). Efekt? ?Uwaga... konkurs karnet na basen wygrał... Ja...a wy se kupcie wy chciwe cwaniaczki...? ? podsumował twórca profilu. Żadnych karnetów zatem nie będzie. Profil to prawdopodobnie powstał dla zgrywu, a na blef nabrało się prawie pół tysiąca osób.
Podobne do "rozdajemy iPhony i domy"
Akcja ?Konkursy Garwolin? przypomina te o dużo szerszym zasięgu, w których oferowano m.in. najnowsze iPhony czy nawet domy. W tych przypadkach chodziło o zebranie jak największej grupy docelowej w celach marketingowych. Garwoliński odpowiednik to raczej kiepski żart, który pokazuje jednak, że w serfując po sieci warto zachować maksymalną ostrożność, bo tych, którzy chcą się zabawić kosztem innych nie brakuje.
łk
fot. facebook
Napisz komentarz
Komentarze