Zgłoszenia do konkursu "Policjant, który mi pomógł" przyjmowane są w trybie ciągłym. Jeśli jakieś zgłoszenie przyjdzie po upływie terminu zgłoszeń w danej edycji, automatycznie uwzględniane jest w następnej. Kandydatów mogą zgłaszać osoby prywatne oraz przedstawiciele organizacji i instytucji.
Jak skutecznie zgłaszać kandydatury?
Zgłoszenia można nadsyłać za pomocą elektronicznego formularza znajdującego się pod adresem www.policjant.niebieskalinia.pl/formularz.php, a także tradycyjną pocztą ("Niebieska Linia", ul. Korotyńskiego 13, 02-121 Warszawa), podając: dane kontaktowe zgłaszającego, dane policjanta, którego chcielibyście Państwo wyróżnić oraz uzasadnienie tego wyboru (można skorzystać z załączonego formularza zgłoszeniowego do druku). Jeśli chcą Państwo wyróżnić kilku funkcjonariuszy policji, prosimy o nadesłanie oddzielnych zgłoszeń i uzasadnień dla każdego z kandydatów. Kandydatów do nagrody spośród osób zgłoszonych wyłoni kapituła złożona z pracowników Pogotowia ?Niebieska Linia?, patrona konkursu i laureatów konkursu z lat poprzednich. Rozstrzygnięcie V edycji konkursu nastąpi z końcem czerwca 2012 roku.
Laureaci otrzymają nagrody z rąk Komendanta Głównego Policji oraz organizatora konkursu w lipcu 2012 roku podczas obchodów Dnia Policji.
KPP Garwolin/opr. jd
Napisz komentarz
Komentarze