- Otwarcie supermarketu Bricomarché w Garwolinie planowane jest na drugą połowę października. Sklep funkcjonował będzie jako spółka z o.o., która podatki odprowadzać będzie do lokalnych urzędów i instytucji. Każdy sklep Bricomarché w Polsce zarządzany jest przez niezależnych, polskich przedsiębiorców. W Polsce jest już ich prawie 250. W Garwolinie placówkę poprowadzi małżeństwo, państwo Rutkowscy – informuje Bartłomiej Tarłowski, enadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej w Grupie Muszkieterów, do której należą sieci sklepów Intermarche i Bricomarche.
Bricomarché to sieć supermarketów typu „dom i ogród”. Sklepy Bricomarché zlokalizowane są w większości w małych i średniej wielkości miejscowościach, a także w dużych aglomeracjach. Powierzchnia handlowa placówek wynosi średnio ponad 1 700 m2. W Polsce działa blisko 200 obiektów Bricomarché.
W zależności od sezonu sieć oferuje swoim klientom od 5 000 do 25 000 produktów, które dostępne są w czterech głównych działach: budowlanym, dekoracyjnym, artykułów do majsterkowania oraz ogrodniczym. Klienci mogą wybierać również spośród bogatego asortymentu marek własnych, w tym m.in. Nuance – farby czy Jardibest – nasiona traw.
Ostatnie lata były intensywne dla Bricomarché pod względem rozwoju kanału e-commerce. Obecnie wszystkie sklepy sieci posiadają tę usługę. Z zakupów online będą także mogli korzystać mieszkańcy Garwolina.
łk
Napisz komentarz
Komentarze