piątek, 27 września 2024 09:30
Reklama

PGE oferuje tańszą energię

Zarówno małe jak i średnie firmy mogą zaoszczędzić na rachunkach za energię elektryczną, jeśli skorzystają z propozycji PGE pod nazwą "Zimowa oferta". Spółka zapewnia swoim klientom niezmienną i niższą od aktualnej taryfy cenę za energię nawet do połowy 2013 r. Najnowsza oferta to już czwarta sezonowa propozycja . W poprzednich trzech edycjach podpisano prawie 27 tysięcy umów. ? Tego typu propozycje naszej Spółki należą do najbardziej korzystnych ofert cenowych na rynku i cieszą się ogromną popularnością wśród odbiorców. Dlatego spełniając oczekiwania klientów po raz czwarty już oferujemy sezonową ofertę, dzięki której odbiorca ma zagwarantowaną stałą i niższą od obecnej taryfy cenę energii nawet do połowy 2013 r. ? mówi Jakub Jadziewicz, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A. - To bardzo istotny argument pomocny przy planowaniu wydatków i budżetu przez właścicieli firm ? dodaje.

?Zimowa oferta? skierowana jest do małych (grupa taryfowa C1x) oraz średnich firm (grupa taryfowa C2x). Oferta aktualna jest do 31 marca br. Szczegółowe informacje na ten temat odbiorcy energii elektrycznej mogą uzyskać w Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. lub u swoich opiekunów i doradców.

Formalności wymagane przy podpisywaniu aneksów i umów sprowadzone są do minimum. Klienci indywidualni mogą podpisać stosowne dokumenty w Biurach Obsługi Klienta. Klienci korporacyjni otrzymają wszelkie niezbędne informacje od przedstawicieli handlowych PGE Obrót S.A.

- Dotychczasowi klienci Spółki, którzy zdecydują się na naszą nową ofertę nadal będą mogli korzystać z usługi kompleksowej: zakupu energii elektrycznej i usługi dystrybucji w ramach jednej umowy z PGE Obrót S.A. - podkreśla Krzysztof Muszyński, dyrektor Biura Zarządzania Obsługą Klientów PGE Obrót S.A.

Więcej informacji na: www.pgesa.pl

Informacja prasowa

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
ObywatelPrawdziwejRP 13.04.2012 13:58
PGE "dziękujemy" za zamknięcie punktu obsługi klienta i kas, teraz czujemy się zaspokojeni jako klienci... nareszcie "usprawnienie (dez)organizacyjne. To wasze taniej, włóżcie sobie do służbowych aut i chwalcie się po całej UE. Klient olany = klient usatysfakcjonowany.

MK 08.02.2012 11:56
i klienci indywidualni też?

Reklama
Reklama
Reklama