Z materiału, którym dysponowała firma, udało się uszyć 80 fartuchów i masek ochronnych. ? Przygotowaliśmy formy i wykroje, a po akceptacji pierwszego egzemplarza przystąpiliśmy do produkcji kolejnych. Przy projekcie zaangażowanych było 19 osób, które pracowały z dużym zapałem. W tym trudnym czasie każdy z nas chce pomagać tak, jak potrafi ? opowiada Barbara Dziubak, manager ds. produkcji w OCHNIK S.A. Jest to pierwszy etap pomocy firmy dla garwolińskiego szpitala. Wkrótce krawcowe OCHNIKA uszyją kolejną partię masek ochronnych.
Kolejnym pomysłem marki, który ma wesprzeć służbę zdrowia, jest inicjatywa #sercedlaszpitali. ? Od 7 lat pod hasłem Wspólnie możemy więcej organizowaliśmy w naszych salonach wiosenną akcję charytatywną na rzecz stowarzyszeń niosących pomoc dzieciom. W tym roku, ze względu na zagrożenie, z którym mierzy się cały świat, postawiliśmy przed sobą inny cel. Szanując i doceniając ciężką pracę i wielkie zaangażowanie lekarzy, pielęgniarek, ratowników oraz przedstawicieli innych zawodów medycznych, postanowiliśmy przyłączyć się do ogólnopolskiej zbiórki na walkę z COVID-19 prowadzonej przez Fundację Siepomaga ? mówi prezes Marcin Ochnik.
Całkowity dochód ze sprzedaży portfeli w kształcie serca z kolekcji wiosna-lato 2020 zasili zbiórkę ?Wspieramy polską służbę zdrowia w czasie walki z epidemią COVID-19?, z której środki przeznaczone zostaną na doposażenie szpitali w niezbędny sprzęt. Portfele-serduszka można kupić w sklepie internetowym marki (www.ochnik.com) w cenie 79,90 zł.
mat. pras.
Napisz komentarz
Komentarze