Szybka i skuteczna reklama? Tylko w Google Ads!
Jeżeli nasza firma skupia się głównie na sprzedaży sezonowej, możemy nie mieć zbyt dużo czasu na zachęcenie potencjalnych klientów do skorzystania z naszej oferty. Długi proces pozycjonowania, choć daje zadowalające rezultaty, może w tym przypadku nie wystarczyć. Dobrym ruchem jest połączenie go z reklamą PPC. Charakteryzuje się ona przede wszystkim sposobem płatności ? angielski skrót PPC, czyli ?pay per click?, oznacza, że zapłacimy za reklamę tylko wtedy, gdy ktoś w nią kliknie. To doskonały sposób na kontrolowanie firmowego budżetu, a jednocześnie pewność, że jesteśmy widoczni. Płatne wyniki wyszukiwania są bowiem wyświetlane przed organicznymi. Dodatkowym walorem reklamy w Google AdWords jest jej szybkość: nasza strona pojawi się w wyszukiwarce w 48 godzin od uruchomienia kampanii.
Napisz komentarz
Komentarze