rel="Dofollow
Zgodnie z radami ekspertów z firmy IN, bardzo dobre wyniki zapewnia pozycjonowanie stron internetowych. To złożony proces, obejmujący m.in. działania w zakresie SEO. Nie można przy tym zapominać o dogłębnej analizie danych na temat ruchu na stronie, a także pozyskiwaniu wartościowych odnośników (tzw. link building). Jak ostrzegają przedstawiciele agencji: trzeba to robić na tyle umiejętnie, żeby nie narażać się na kary ze strony Google?a, takich jak obniżenie pozycji strony lub jej całkowite wyrzucenie z wyników wyszukiwania.
Search Engine Marketing to nie tylko pozycjonowanie. Rozwiązania PPC również przynoszą wymierne efekty
Inną strategią pozyskiwania nowych klientów w internecie, stosowaną jako uzupełnienie albo rozwiązanie alternatywne, jest pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez płatne kliknięcia w linki sponsorowane. Model Pay Per Click reprezentuje choćby Google Ads (znane również pod nazwą Adwords), czyli kompleksowy system reklamowy. Kampanie obejmują zarówno samą wyszukiwarkę, jak też mnóstwo zewnętrznych stron w sieci AdSense. Takie formy promocji oraz remarketingu charakteryzują się stosunkowo wysoką skutecznością. Zarówno w najbardziej interesującej przedsiębiorców kwestii sprzedaży, jak też trochę niedocenianego u nas budowania świadomości marki oraz sieci pozytywnych skojarzeń. Nawet jeżeli użytkownik nie odczuwa potrzeby zakupienia produktu lub zamówienia usługi, wystarczy, żeby dobrze zapamiętał reklamowaną firmę ? tak, żeby to do niej wrócił w bliższej bądź dalszej przyszłości.
Napisz komentarz
Komentarze