... które otrzymaliśmy są także dowodem na wzrost naszej pozycji na rynku, co dodatkowo utwierdza mnie w przekonaniu, że obrana strategia rozwoju firmy podąża w dobrym kierunku ? powiedział Zbigniew Leszek, ...
... która niekiedy potrafi pochłonąć większość zysków, oprócz niej mają one skłonność do "nadaktywności" i mnożenia transakcji, co nie jest zbyt dobrą strategią inwestycyjną. W rezultacie wyniki osiągane przez ...
... zależy od oczekiwań odbiorców Marketingowa strategia zwyczajnie nie może powstawać w całkowitym oderwaniu od profilu klientów. Zadowolenie każdego spośród potencjalnych odbiorców również nie wchodzi ...
... Kolejnym dowodem zaświadczającym, że strategia Lechpolu zmierza w dobrym kierunku jest wyróżnienie, które otrzymał najnowszy produkt znajdujący się w dystrybucji firmy, smartfon Kruger&Matz LIVE. Produkt ...
... najważniejsze cechy i silne strony promowanych produktów. Strategia reklamowa powinna uwzględniać grupę docelową odbiorców i ich przyzwyczajenia. Istotny jest rozmiar grupy, jej struktura oraz porównanie ...
... Strategia polegająca na podnoszeniu cen stałym konsumentom zwykle przynosi skutki odwrotne od zamierzonych: odejście do konkurencji. W jaki sposób więc efektywnie zwiększać liczbę klientów? Jak przekonują ...
... Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2009-2015 dla Lokalnej Grupy Działania obejmującej zasięgiem gminę Łaskarzew i Wilgę oraz miasto Łaskarzew zakłada rozwój turystyki jako formy aktywności i przedsiębiorczości ...
... ze strategią firmy Avon. W Polsce brakowało imprezy dedykowanej dla kobiet, a tam, gdzie biegają kobiety, to znajdą się i mężczyźni ? wspomina Michał Kopik, dyrektor biegu. Pierwotnie bieg miał ...