Jak osiągnąć prognozowane plany sprzedaży w e-commerce?
- Opublikowano: 15 marzec 2019, 18:24 Kategoria Rozmaitości
Handel w internecie nie jest przypadkowy. Mimo, że na stronie internetowej sklepu nie widzimy człowieka, który odpowiada na pytania klientów, składa zamówienie, pakuje czy wprowadza produkty, by były widoczne, to zawsze za adresem w wyszukiwarce kryje się kilka, jak nie kilkanaście osób odpowiedzialnych za sukces. To oznacza jedno, plan sprzedaży na miesiąc czy kwartał, aby prowadzona działalność nie przynosiła strat. Jak można to osiągać?
Programy idealne do prognozowania
Jak wiadomo, najlepiej jest planować sprzedaż już na gotowym organizmie. Jeżeli sklep jakiś czasu funkcjonuje, łatwo jest porównać koszyki, jak i miesięczne przychody, aby następnie zakładać plan minimum i starać się go doskonalić, aby wyniki wciąż rosły. Tutaj pomocne są oprogramowania, które każdy manager e-commerce powinien znać. Jednym z nich jest qlikview. Już tłumaczymy istotę jego działania.