reklama

Z maluchem do dentysty

Opublikowano: 08 lipiec 2019, 05:58 Kategoria Rozmaitości
dentystagarwolin
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Kiedy po raz pierwszy z dzieckiem do dentysty? Jak dbać o jamę ustną, uzębienie najmłodszych? Takie pytania zadaje sobie niemal każdy rodzic. Podpowiadamy jak pomóc dziecku przy ząbkowaniu i jak zachęcić do wizyty w gabinecie stomatologicznym.

18 miesięcy to ?podręcznikowy? wiek dziecka, w którym maluch powinien pojawić się pierwszy raz u dentysty. Mamom poleca się wizytę u stomatologa jeszcze w czasie ciąży. To odpowiedni moment, aby przekazać podstawowe informacje na temat dbania o higienę jamy ustnej w pierwszych miesiącach życia dziecka. Wtedy jest na to czas, ze znalezieniem którego po porodzie jest trudno.

"Job shadowing" nauczycieli Technikum Informatycznego w Walencji

Opublikowano: 28 czerwiec 2019, 09:36 Kategoria Rozmaitości
ekonomikzs 1
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

W maju pięciu nauczycieli ZS Nr 1 w Garwolinie poszerzało swoje kwalifikacje zawodowe, uczestnicząc w programie POWER "Mobilność to sukces" realizowanym na zasadach programu Erasmus+. Ideą przewodnią wyjazdu było zdobycie nowych wiadomości związanych z działaniem szkolnictwa zawodowego w systemie edukacyjnym Hiszpanii, stąd wśród wyjeżdżających znaleźli się nauczyciele przedmiotów informatycznych oraz języka angielskiego zawodowego.

Temu szczególnemu celowi służyły wizyty w IES ABASTOS w Walencji. Nauczyciele obserwowali zajęcia w szkole. Zapoznawali się z wyposażeniem placówki w sprzęt komputerowy, oprogramowanie i podpatrywali tamtejsze rozwiązania techniczne. Poznawali również metody pracy z uczniami oraz funkcjonowanie hiszpańskiego systemu oświaty. Pytali niezwykle dokładnie o szczegóły pracy tak dużej placówki i otrzymali bardzo wiele rad, które można zastosować także w naszej szkole.

Zachwyć swoim ogrodem i wygraj nagrody

Opublikowano: 28 czerwiec 2019, 06:01 Kategoria Rozmaitości
zieleńogrodygarwolin
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Spacerując ulicami Garwolina nie sposób nie zachwycić się zadbanymi ogrodami, ciekawymi kompozycjami zieleni, czy ukwieconymi balkonami. Tych pięknych miejsc jest wiele, dlatego Urząd Miasta Garwolina serdecznie zaprasza do udziału w XV edycji konkursu ?Najpiękniejszy ogród i najciekawsze kompozycje zieleni ? Garwolin 2019?

W zmaganiach mogą wziąć udział: właściciele i użytkownicy nieruchomości i obiektów usługowych, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe oraz zakłady pracy ? pod warunkiem, że zgłaszane obiekty znajdują się na terenie Garwolina.

Promowanie firmy w internecie: możliwości, jakie daje nam Google

Opublikowano: 27 czerwiec 2019, 17:20 Kategoria Rozmaitości
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Gdy marketing internetowy stawiał swoje pierwsze kroki w sieci, wystarczyło po prostu się w niej pojawić. Producent wrzucał informację o swojej ofercie czy produkcie, który chciał sprzedać i praktycznie od razu była ona widoczna dla użytkowników. Wynikało to przede wszystkim z niedużej konkurencji i nieobecności wielu firm w internecie. Dziś wypromowanie działalności w ten sposób jest wręcz niemożliwe. Google za to podsuwa nam szereg innych sposobów, dzięki którym możemy uwidocznić naszą ofertę. Jak zatem w dobie rozwiniętego internetu promować biznes w sieci?

 

Zainwestujmy w efektywne pozycjonowanie witryny firmowej

Każdy właściciel przedsiębiorstwa chce, by jego oferta była dostrzegalna zarówno w internecie, jak i poza nim. O ile działania ?analogowe? zazwyczaj mamy skrupulatnie zaplanowane, o tyle czasem nie do końca wiemy, jak skutecznie zaprojektować reklamę w sieci. Z pomocą ruszają firmy oferujące pozycjonowanie, takie jak Inseo. Proces ten polega na takim przygotowaniu treści i zawartości witryny, aby była ona przejrzysta dla użytkownika i przyjazna dla robotów Google. To jednak nie jedyne działanie, na jakim opiera się SEO. Należy jeszcze do niego dołączyć pozyskiwanie linków zewnętrznych z wartościowych serwisów internetowych oraz zbudowanie bazy słów kluczowych, na które chcemy się pozycjonować. Pamiętajmy, że pozycjonowanie jest niezwykle skuteczne, ale i dynamiczne. Uzyskanie oczekiwanej pozycji w wynikach wyszukiwania nie jest etapem końcowym, gdyż codziennie walczą o nią setki innych stron z naszej branży. Warto więc kontynuować działania SEO, by zapewnić sobie obecność na pierwszych stronach w wyszukiwarce.

Sprawa nie do końca oczywista, czyli jak mężczyzna powinien nosić zegarek

Opublikowano: 27 czerwiec 2019, 17:19 Kategoria Rozmaitości
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Czasy, kiedy zegarek służył jedynie do sprawdzania godziny, minęły bezpowrotnie. Dziś tę funkcję przejęły smartfony, a czasomierz stał się przede wszystkim stylowym dodatkiem do ubioru. W przypadku mężczyzn często są też jedyną mile widzianą biżuterią, zakładaną do pracy czy na specjalne okazje. Dobór odpowiedniego modelu zależy od jego przeznaczenia, a także od stroju, który chcemy nim dopełnić. Jak zatem wybrać i nosić zegarek, by nie popełnić modowego faux pas? Oto kilka przydatnych porad.

 

Dłoń ma znaczenie. Czy wiesz, na którą rękę zakładać czasomierz?

Zwykle nie zastanawiamy się, gdzie tak naprawdę powinien znajdować się zegarek. Po prostu zakładamy go automatycznie na lewy nadgarstek ? i bardziej lub mniej przypadkowo podejmujemy dobrą decyzję. Ozdoba noszona na prawej ręce może bowiem przeszkadzać w realizowaniu codziennych obowiązków. Jeżeli jesteśmy praworęczni, czyli tą dłonią otwieramy drzwi, szykujemy posiłki, piszemy i wykonujemy mnóstwo innych czynności, tarcza i bransoleta zegarka może się szybciej niszczyć. Przez intensywne użytkowanie narażamy ją na zarysowania, otarcia, a także uderzenia. Istotne jest też położenie koronki albo pokrętła: w produkowanych przez znanych producentów zegarkach (przykłady znajdziemy w sklepie Eko-Karat) umiejscawia się ją po prawej stronie tarczy. Warto nadmienić, że przełożenie zegarka na prawy nadgarstek nie jest błędem, ale lewy będzie dla niego po prostu bezpieczniejszy.

Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Skuteczna reklama przynosi firmie szereg korzyści, od stopniowo rosnących przychodów po zwiększoną rozpoznawalność oraz budowanie pozytywnego wizerunku w oczach konsumentów. Jak jednak stwierdzić, czy konkretny pomysł na promocję faktycznie przyniesie zamierzone efekty? Specjaliści od marketingu, którzy dysponują rozbudowanym zbiorem danych na temat zachowań oraz preferencji osób z grupy docelowej, potrafią przygotować optymalną kampanię. Ich wytyczne należy brać pod uwagę również przygotowując stoiska targowe na najróżniejsze okazje.

Jak skutecznie zwrócić uwagę na stanowisko swojej firmy? Wszystko zależy od oczekiwań odbiorców

Marketingowa strategia zwyczajnie nie może powstawać w całkowitym oderwaniu od profilu klientów. Zadowolenie każdego spośród potencjalnych odbiorców również nie wchodzi w rachubę, a to ze względu na indywidualne różnice gustów. Jak pokazują badania statystyczne, ogromna część firm 80% swoich przychodów zawdzięcza zaledwie jednej piątej klientów. Najcenniejsi, najbardziej lojalni konsumenci mają specyficzne preferencje, które niewątpliwie warto znać i wykorzystywać we wszelkiego rodzaju działaniach marketingowych. Dlatego stoiska targowe, oglądane i odwiedzane przez liczne rzesze ludzi, powinno się projektować właśnie z myślą o tych 20 procentach odbiorców. Oczywiście w przypadku eventów o specjalistycznym charakterze udział gości o profilu idealnego odbiorcy będzie stosownie większy. Znając ich oczekiwania łatwiej podejmować dobre decyzje marketingowe.

reklama
reklama
reklama