Poznaj korzyści z promocji swojej firmy w sieci
- Opublikowano: 17 grudzień 2020, 09:30 Kategoria Rozmaitości
Prowadzisz niewielką firmę, która działa lokalnie? Jeżeli klientów zdobywasz jedynie za pomocą tradycyjnej reklamy (np. szyldu, ulotek) i referencji, poznaj potencjał dobrze wypozycjonowanej strony internetowej. To sposób zarówno na pozyskanie nowych klientów, jak i zbudowanie wizerunku.
Idealna strona internetowa - czyli jaka?
Strony internetowe dla firm mają sporo zalet, a jednocześnie są jedną z najtańszych form reklamy. Witryna internetowa małej, lokalnie działającej firmy może zostać stworzona w oparciu o bezpłatny lub płatny szablon. Jeżeli jednak chcesz być postrzegany jako profesjonalista, lepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w indywidualnie zaprojektowaną stronę. Z punktu widzenia użytkowników strona firmowa nie będzie atrakcyjna, jeżeli nie będzie spełniać kilku podstawowych założeń. Można je znaleźć np. na blogu eactive.pl, a są to m.in.: