reklama

Meble pracownicze ? czym są i jakie warto wybrać?

Opublikowano: 11 październik 2019, 10:20 Kategoria Rozmaitości
Ten artykuł przeczytasz w 2 - 3 min.

W każdym biurze muszą znaleźć się meble pracownicze. W końcu to one bezpośrednio wpływają na pracę osób zatrudnionych oraz ich organizację. To na barkach pracodawcy leży obowiązek zakupienia takich modeli, które będą nie tylko funkcjonalne, ale też solidne. Sprawdź, czym dokładnie są meble pracownicze i dlaczego nie może ich zabraknąć w twoim biurze.

Co to są meble pracownicze?

Sekretem nawet bardzo małych przestrzeni biurowych bywają bardzo często właśnie meble pracownicze. Składają się one z biurek, foteli, szafek czy regałów, często połączonych ze sobą. W ten sposób można zaoszczędzić tak cenną przestrzeń. Istnieje wiele miejsc, gdzie można zakupić różne rodzaje mebli pracowniczych, a doskonałym przykładem jest strona internetowa http://ergosystem.pl/produkty/meble-pracownicze/.

Jakie meble pracownicze warto kupić?

Pierwszymi produktami, które koniecznie powinniśmy nabyć, są oczywiście biurka. Powinniśmy zastanowić się, ile osób ma pracować w danym pomieszczeniu. Doskonałym sposobem na oszczędność przestrzeni jest wybranie łączonych biurek lub po prostu ustawienie ich obok siebie, aby pracownicy mogli usiąść po zewnętrznej stronie. Inną ciekawą alternatywą jest wybranie biurek w ciekawych kształtach, które często są też bardzo ergonomiczne. W sklepach pojawiły się też modele posiadające elementy wygłuszające hałasu ze specjalnie wydzielonymi strefami. Wszystko to sprawia, że wykonywanie obowiązków, w tym rozmowy telefoniczne, są znacznie łatwiejsze, a w niektórych sytuacjach po prostu możliwe.

reklama


Krzesła biurowe Warszawa

Wybranie foteli nie jest prostą sprawą, gdyż zawsze powinniśmy zwrócić uwagę na poniższe kwestie:

  • regulację wysokości,
  • regulację podłokietników,
  • regulację oparcia,
  • możliwość dostosowania kąta nachylenia oparcia.

Dużą rolę odgrywa też tworzywo, które zostało wykorzystane do produkcji krzesła. Aktualnie fotele biurowe zazwyczaj wyposażone są również w kółka.

Meble do recepcji

W skład mebli pracowniczych może wchodzić także wyposażenie recepcji. W tym przypadku zawsze funkcjonalność musi iść w parze z estetyką, gdyż często do recepcji przychodzą klienci czy goście, którzy będą od razu oceniać pomieszczenie i na jego bazie mogą nawet wyrobić sobie zdanie na temat całej firmy czy instytucji. Dlatego zawsze musimy zadbać o porządek i projekt wnętrza.

Na co zwracać uwagę kupując meble pracownicze?

Zawsze najważniejszą kwestią dla każdego pracodawcy jest to, aby meble, które kupują do swojej firmy, były wytrzymałe. W końcu nikt nie chce nabywać nowych modeli co rok czy co dwa lata, gdyż jest to spory wydatek. Dodatkową kwestią jest również fakt, że wbrew pozorom nie opłaca się wybierać najtańszych egzemplarzy, gdyż będą wyróżniać się niższą jakością, szybciej ulegną awarii, a do tego istnieje spore prawdopodobieństwo, że wizualnie również nie będą prezentować się najlepiej. Kwestia designu mebli jest również ważna, gdyż wpływa na to, w jaki sposób biuro będzie postrzegane przez pracowników, co wpłynie na ich wydajność, ale też przez klientów lub kontrahentów. Dlatego doskonałym wyborem będą modele z najwyższej półki, np. meble MDD.

Materiał partnera


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama
reklama
reklama