reklama

Promowanie firmy w internecie: możliwości, jakie daje nam Google

Opublikowano: 27 czerwiec 2019, 17:20 Kategoria Rozmaitości
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Gdy marketing internetowy stawiał swoje pierwsze kroki w sieci, wystarczyło po prostu się w niej pojawić. Producent wrzucał informację o swojej ofercie czy produkcie, który chciał sprzedać i praktycznie od razu była ona widoczna dla użytkowników. Wynikało to przede wszystkim z niedużej konkurencji i nieobecności wielu firm w internecie. Dziś wypromowanie działalności w ten sposób jest wręcz niemożliwe. Google za to podsuwa nam szereg innych sposobów, dzięki którym możemy uwidocznić naszą ofertę. Jak zatem w dobie rozwiniętego internetu promować biznes w sieci?

 

Zainwestujmy w efektywne pozycjonowanie witryny firmowej

reklama


Każdy właściciel przedsiębiorstwa chce, by jego oferta była dostrzegalna zarówno w internecie, jak i poza nim. O ile działania ?analogowe? zazwyczaj mamy skrupulatnie zaplanowane, o tyle czasem nie do końca wiemy, jak skutecznie zaprojektować reklamę w sieci. Z pomocą ruszają firmy oferujące pozycjonowanie, takie jak Inseo. Proces ten polega na takim przygotowaniu treści i zawartości witryny, aby była ona przejrzysta dla użytkownika i przyjazna dla robotów Google. To jednak nie jedyne działanie, na jakim opiera się SEO. Należy jeszcze do niego dołączyć pozyskiwanie linków zewnętrznych z wartościowych serwisów internetowych oraz zbudowanie bazy słów kluczowych, na które chcemy się pozycjonować. Pamiętajmy, że pozycjonowanie jest niezwykle skuteczne, ale i dynamiczne. Uzyskanie oczekiwanej pozycji w wynikach wyszukiwania nie jest etapem końcowym, gdyż codziennie walczą o nią setki innych stron z naszej branży. Warto więc kontynuować działania SEO, by zapewnić sobie obecność na pierwszych stronach w wyszukiwarce.

Szybka i skuteczna reklama? Tylko w Google Ads!

Jeżeli nasza firma skupia się głównie na sprzedaży sezonowej, możemy nie mieć zbyt dużo czasu na zachęcenie potencjalnych klientów do skorzystania z naszej oferty. Długi proces pozycjonowania, choć daje zadowalające rezultaty, może w tym przypadku nie wystarczyć. Dobrym ruchem jest połączenie go z reklamą PPC. Charakteryzuje się ona przede wszystkim sposobem płatności ? angielski skrót PPC, czyli ?pay per click?, oznacza, że zapłacimy za reklamę tylko wtedy, gdy ktoś w nią kliknie. To doskonały sposób na kontrolowanie firmowego budżetu, a jednocześnie pewność, że jesteśmy widoczni. Płatne wyniki wyszukiwania są bowiem wyświetlane przed organicznymi. Dodatkowym walorem reklamy w Google AdWords jest jej szybkość: nasza strona pojawi się w wyszukiwarce w 48 godzin od uruchomienia kampanii.


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama
reklama
reklama