reklama

Klienci najlepiej zapamiętają pomysłowe chwyty marketingowe. Pamiętaj o tym projektując swoje oryginalne stoiska targowe

Opublikowano: 27 czerwiec 2019, 17:18 Kategoria Rozmaitości
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Skuteczna reklama przynosi firmie szereg korzyści, od stopniowo rosnących przychodów po zwiększoną rozpoznawalność oraz budowanie pozytywnego wizerunku w oczach konsumentów. Jak jednak stwierdzić, czy konkretny pomysł na promocję faktycznie przyniesie zamierzone efekty? Specjaliści od marketingu, którzy dysponują rozbudowanym zbiorem danych na temat zachowań oraz preferencji osób z grupy docelowej, potrafią przygotować optymalną kampanię. Ich wytyczne należy brać pod uwagę również przygotowując stoiska targowe na najróżniejsze okazje.

Jak skutecznie zwrócić uwagę na stanowisko swojej firmy? Wszystko zależy od oczekiwań odbiorców

Marketingowa strategia zwyczajnie nie może powstawać w całkowitym oderwaniu od profilu klientów. Zadowolenie każdego spośród potencjalnych odbiorców również nie wchodzi w rachubę, a to ze względu na indywidualne różnice gustów. Jak pokazują badania statystyczne, ogromna część firm 80% swoich przychodów zawdzięcza zaledwie jednej piątej klientów. Najcenniejsi, najbardziej lojalni konsumenci mają specyficzne preferencje, które niewątpliwie warto znać i wykorzystywać we wszelkiego rodzaju działaniach marketingowych. Dlatego stoiska targowe, oglądane i odwiedzane przez liczne rzesze ludzi, powinno się projektować właśnie z myślą o tych 20 procentach odbiorców. Oczywiście w przypadku eventów o specjalistycznym charakterze udział gości o profilu idealnego odbiorcy będzie stosownie większy. Znając ich oczekiwania łatwiej podejmować dobre decyzje marketingowe.

reklama


Kreatywność wciąż jest w cenie. Zamawiając stoiska targowe pokaż to, co odróżnia Twoją markę od konkurencji

Przedstawiciele firmy Event Logistica, która może pochwalić się bogatym portfolio stanowisk wystawienniczych, zalecają aby zwracać uwagę na małe szczegóły, które niejednokrotnie decydują o całościowym odbiorze przekazu reklamowego. Za wszelką cenę należy unikać wszelkich niespójności pomiędzy elementami identyfikacji wizualnej a pozostałymi materiałami promocyjnymi: prezentacją produktu, przemową konferansjera, spotach wyświetlanych na mniejszych bądź większych ekranach, a nawet strojem i zachowaniem prowadzących firmowe stoisko targowe. Jakiekolwiek rozbieżności wywołają w widzach zdezorientowanie, w dużym stopniu osłabiające wymowę działań marketingowych. Jest zdecydowanie zbyt wiele do zyskania, aby ryzykować podobne wpadki wizerunkowe. Dlatego warto korzystać z pomocy doświadczonych specjalistów już na wczesnym etapie przygotowań do wyjazdu na targi.


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama
reklama

TOP

reklama