reklama

Kino ?Wilga? dołącza do akcji #ChodźDoKina!

Opublikowano: 05 wrzesień 2020, 07:53 Kategoria Kultura
kino wilga
Ten artykuł przeczytasz w 2 - 3 min.

Właśnie dzisiaj rusza ogólnopolska kampania społeczna z udziałem gwiazd ?Kino to Emocje?, w ramach której duże sieci oraz kina studyjne i lokalne wspierane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, po raz pierwszy w historii będą wspólnie zachęcać do powrotu przed duży ekran. Kino ?Wilga? również włącza się w akcję i zaprasza: #ChodźDoKina!

? Kino to emocje. Wiedzą o tym doskonale nasi widzowie, których w ubiegłym roku ponad 90 tysięcy zasiadło przed ekranem naszego kina. Pandemia pokrzyżowała plany również branży kinowej. Dziś nasze kino jest bezpieczne, dzięki stosowaniu reżimu sanitarnego: dezynfekcja dłoni przy wejściu do kina, zakrywanie nosa i ust, zachowanie dystansu ? co drugi fotel wolny ? mówi Jacek Pasternak, kierownik garwolińskiego Kina ?Wilga?.

W obliczu pandemii i trudnej sytuacji, w której znalazły się kina, polska branża kinowa zwarła szyki, by wyjść naprzeciw rodzimym kinomanom. Kampania ?Kino to emocje? startuje 4 września. Głównym elementem kampanii będą pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, za pośrednictwem których aktorzy przypomną widzom o wyjątkowej roli kina.

reklama


 

Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.

?Kino to emocje? to wyjątkowa inicjatywa: pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce. Projekt współfinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wsparcia udzielili także: Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych oraz Polska Gildia Producentów. Patronami medialnymi kampanii są: Telewizja Polska, Radio Zet, Telewizja Polsat, Canal+, TVN, Wirtualna Polska, Filmweb, Onet, Gazeta.pl i Interia.pl.

? Wyjątkowe w tej kampanii jest to, że cała branża mówi jednym, wspólnym głosem: Chodź do kina! Wspierają nas w tym Polski Instytut Sztuki Filmowej, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, producenci, twórcy i wykonawcy. Okres pandemii pokazał, jak ważne są kina dla naszej tożsamości. To w kinach najlepiej brzmią emocje filmu, to tutaj buduje on swoją historię na kolejne lata. To także dla widowni w kinie i wrażeń, wiążących się z kinowymi seansami, producenci, twórcy i aktorzy tworzą dzieła, które wchodzą do panteonu kultury. A widzowie nie muszą już za nimi tęsknić. Zapraszamy do wszystkich kin w Polsce ? podkreśla Joanna Kotłowska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Nowe Kina.

Kino ?Wilga? czeka zarówno na młodszych widzów, jak i dorosłą publiczność. Jesień zapowiada się naprawdę dobrze.

? Jesień to okres najlepszych hitów filmowych. Mamy nadzieję, że podobnie jak w ubiegłych latach nasza sala kinowa będzie wypełniona do ostatniego miejsca. Dla naszych widzów przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne premiery filmowe, które można zobaczyć tylko w kinie. ?Pętla? Patryka Vegi, ?Mulan?, ?25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy?. Październik to kolejne premiery: ?Trole 2?, Jak zostać gwiazdą? ? komedia z plejadą gwiazd, ?Banksterzy?, ?Skandal. Ewenement Molesty?. W listopadzie ?Listy do M 4? i najnowszy Bond ? ?Nie czas umierać? ? zachęca Jacek Pasternak.

Więcej o akcji ?Kino to Emocje? na www.chodzdokina.pl 

Aktualny repertuar Kina ?Wilga? i zakup biletów online ? www.csik.garwolin.pl 

mat.pras.


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama