reklama
reklama

Młodzi mechanicy zdobywali cenne doświadczenie

Opublikowano: 30 listopad 2022, 17:50 Kategoria Edukacja
edukacjamotorytzacjazs 2 garwolindwójka
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Solidną porcję wiedzy i motywacji otrzymali uczestnicy spotkania „Edukacja w Garwolinie”. Do Zespołu Szkół nr 2 w Garwolinie przyjechali uczestnicy XI Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników oraz przedstawiciele wiodących firm motoryzacyjnych w Polsce.

Akademia Młodego Mechanika to szereg działań, w których skupieni są uczniowie szkół motoryzacyjnych z całego kraju. Od 11 lat najlepsi młodzi mechanicy rywalizują w finałach Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Dzisiaj uczestnicy zmagań z ZSS w Radomiu, ZSP w Radzyniu Podlaskim i ZSS w Lublinie spotkali się w garwolińskim ZS nr 2, aby wspólnie z miejscową młodzieżą czerpać wiedzę z licznych prelekcji.

Jak podkreślał dyrektor operacyjny ds. edukacji V8 TEAM Przemysław Müller, jednym z celów AMM jest zachęcenie młodych ludzi do procesu samokształcenia się właśnie poprzez dostarczenie wiedzy rynkowej. Firma V8 TEAM, którą reprezentował także dyrektor generalny Adria Dekowski, to współorganizator OMM.

reklama


Spotkanie nie mogłoby się odbyć bez gości specjalnych. Z uczniami spotkał się Grzegorz Duda, współtwórca i ambasador Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników i Akademii Młodego Mechanika, wielokrotny mistrz w rajdach oraz gospodarz programów „Garaż Dudy” i „101 napraw” w TVN Turbo. - Młodzi ludzie nie są skażeni nawykami. My jako Akademia Mistrzostwa Mechaników tworzymy coś, aby zaszczepić w tych ludziach pasję. Jednocześnie  wprowadzić w ich nawyki pewne prawidłowości i aspekty, które pozwolą im sprawnie, łatwo, przyjemnie pracować i zarabiać dobre pieniądze – zaznacza w rozmowie z Grzegorz Duda. - Wprowadziliśmy do naszych działań zasadę, która mówi, że nieważne skąd jesteś, z jakiej rodziny pochodzisz, jaki jest twój status majątkowy, zawsze możesz być wśród najlepszych i osiągnąć sukces – dodaje dziennikarz, który dzisiaj przeprowadził wywiad z Miko Marczykiem Mistrz Polski w rajdach samochodowych.

Partnerem strategicznym AMM jest Platinium Orlen Oil. - Dla nas jako producentów olei motoryzacyjnych to niezwykle ważne. Chcemy edukować młodych, którzy wejdą na rynek pracy, aby mieli niezbędne informacje do wykorzystania w codziennej pracy – podkreśla Anita Warciak-Kaperek Dyrektor Biura Marketingu Orlen Oil.

Młodzież wzięła udział w prelekcjach oraz warsztatach z przedstawicielami takich marek jak FILTRON, NEO Tools, Integra Software, Varta i Yamaha.

W spotkaniu uczestniczył m.in. wicestarosta Marek Ziędalski, który wręczył firmom wspierającym AMM pamiątkowe statuetki.

Z ramienia ZS nr 2 spotkanie koordynowali nauczyciele przedmiotów mechanicznych Dariusz Wiącek i Dariusz Zegadło.

łk

fot. Sebastian Majewski Badger, łk


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama
reklama

TOP