Nowa siedziba Starostwa Powiatowego w Garwolinie została oficjalnie otwarta. Teraz czas na przeprowadzkę. Sprawdźcie harmonogram przeniesienia pod nowy adres poszczególnych wydziałów, jednostek organizacyjnych i pozostałych urzędów
Od dnia 5 lutego 2018 roku wszelkie dokumenty i uzupełnione wnioski dotyczące wszystkich wydziałów Starostwa Powiatowego w Garwolinie trzeba składać w kancelarii w nowej siedzibie przy ul. Mazowieckiej 26 w godzinach 8:00 - 16:00.
Także od 5 lutego w nowej siedzibie będą mieściły się już: Zarząd Powiatu Garwolińskiego, Wydział Organizacyjno-Administracyjny, Wydział Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności, Spraw Społecznych i Obywatelskich, Wydział Rozwoju Gospodarczego, Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Wydział Finansowy, Zespół Radców Prawnych, Powiatowy Rzecznik Konsumentów, Powiatowy Zarząd Dróg i Nieodpłatna Pomoc Prawna.
Od 9 lutego przy Mazowieckiej będzie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie i Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, od 12 lutego - Powiatowy Urząd Pracy, od 16 lutego - Wydział Budownictwa i Wydział Edukacji, Kultury i Sportu, a od 19 lutego - Wydział Komunikacji, Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
garwolin-starostwo.pl/oprac. red.