Adam Wyskwar wskazany na dyrektora

Opublikowano: 08 sierpień 2019, 15:13 Kategoria Aktualności
garwolinsp 2adam wyskwar

Burmistrz Garwolina, wobec braku rozstrzygnięcia konkurs, wskazała Adama Wyskwara jako osobę na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Garwolinie.

Przypomnijmy, że na początku lipca odbył się konkurs na dyrektora SP nr 2. 12-osobowa komisja nie była jednomyślna. Kandydaci – aktualna dyrektor Danuta Durys oraz Adam Wyskwar otrzymali po sześć głosów.

Wobec braku rozstrzygnięcia konkursu, w poniedziałek burmistrz Garwolina, skorzystała z prawa do wskazania osoby na stanowisko dyrektora. – Tą osobą jest Adam Wyskwar. Zgodnie z procedurami opinię o tej kandydaturze musi wyrazić rada pedagogiczna szkoły, a później kuratorium oświaty – wyjaśnia Marzena Świeczak.

Wcześniej Danuta Durys złożyła odwołanie od decyzji komisji konkursowej, wskazując uchybienia formalne. – Prawnicy urzędu nie podpatrzyli się żadnych błędów czy uchybień w tej kwestii – zaznacza burmistrz.

Adam Wyskwar to obecnie wicedyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Garwolinie, wieloletni nauczyciel informatyki oraz przedmiotów zawodowych w technikum informatycznym.

łk

Komentarze  

+3 #74 Brawo kuratoriumMarek 2019-08-21 08:34
Cytuję obserwator:
Jak wieści niosą jaśnie nam panująca dostała odmowę w w sprawie mianowania AW na księcia w Dwójce.
Co to będzie się działo ?!

Nasze Dzieci uratowane!!! Już jako vice dyrektor gdzie zdawalność matur jest na poziomie 53% dyskredytuje Wyskwara na jakiekolwiek stanowisko.
Cytować
+11 #73 Kuratorium nie wyraziło zgodyobserwator 2019-08-20 21:23
Jak wieści niosą jaśnie nam panująca dostała odmowę w w sprawie mianowania AW na księcia w Dwójce.
Co to będzie się działo ?!
Cytować
+7 #72 doskonały kandydatobserwator 2019-08-19 20:39
Wicedyrektor Zespole Szkół nr 2 w Garwolinie.
W 2019 r. wyniki matur - rewelacja na skalę światową:)
W ZS nr 2 w Garwolinie , gdzie jest tylko technikum, 56,31% uczniów zdało maturę !!!
W liceach powiatowych procent zdawalności matur wyniósł 90,38% w kraju 86%, a na Mazowszu 88%. Wysoki jest też procent zdwalności w technikach - 72,44%, w kraju 70,49% a w województwie 70,08%.
Cytować
-9 #71 w punkt - głosowanie to dokładnie pokazujeMichał 2019-08-19 17:42
Cytuję Karolina:
Cytuję Iza:
Cos za coś wiadomo, pani Świeczka nie tędy droga. Z tej szkoły pani wyszła i jako uczeń i do tej szkoły została pani do pracy przyjęta. We własne gniazdo z którego się wyszło się poprostu nie s...a. Bardzo nieładnie


Zastanawiam się, czy ten komentarz jest bardziej podły czy bardziej głupi. Pani Burmistrz podejmuje taką decyzję i jest jej orędownikiem, ponieważ sama widziała, jak zarządzana jest szkoła i jak zdeformowana przez koleżanki, koleżaneczki, małe układziki i łaskę pańską. Myślisz, że jeśli cytując "wyszła z tej szkoły jako uczeń" ( na marginesie - mam nadzieję, że nie uczysz polskiego) i była tam nauczycielem - to ma najlepszy ogląd sytuacji tam panującej. I jak czytam o jakimś układzie... ten układ nazywa się normalizacja i szkoła. Nie dwór.
Cytować
+3 #70 naucz się czytać do podstawówkiaa 2019-08-18 21:14
Cytuję Pytanie:
Cytat:
Pismo jest albo w postaci elektronicznej - i powinno być podpisane kwalifikowanym podpisem .
albo papierowej tu jest podpis i pieczęć.

a skąd taki akurat wniosek ? na jakiej podstawie prawnej ? Pismo sporządzone w postaci elektronicznej musi być podpisane kwalifikowanym podpisem, a sporządzone w postaci papierowej?... jak sobie to wyobrażasz?... ten podpis elektroniczny?... on jest dla postaci elektronicznej a nie papierowej!
bełkot
Cytować
-8 #69 naucz się czytać do podstawówkiaa 2019-08-18 21:13
Cytuję pytanie:
Cytuję bedok:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ Dz. U. poz. 1587
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.
- ten przypadek to dopuszczenie składania dokumentów w formie elektronicznej w zarządzeniu

nie tylko składania! nie wprowadzaj w błąd pełny przepis brzmi:
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.


co Ty p..z
Cytować
0 #68 wiesz co znaczy w przypadkubb 2019-08-18 14:39
Cytuję pytanie:
Cytuję bedok:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ Dz. U. poz. 1587
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.
- ten przypadek to dopuszczenie składania dokumentów w formie elektronicznej w zarządzeniu

nie tylko składania! nie wprowadzaj w błąd pełny przepis brzmi:
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.


To o czym mówi § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b ? wyjaśnisz
Cytować
+3 #67 wiesz co znaczy w przypadkubb 2019-08-18 14:38
Cytuję Mieszkaniec:
Cytuję bedok:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ Dz. U. poz. 1587
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.
- ten przypadek to dopuszczenie składania dokumentów w formie elektronicznej w zarządzeniu

Cytuję pełny tekst: "§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci
papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej." No to mamy postać elektroniczną, w czym problem?


w tym § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b -pod warunkiem że w Zarządzeniu dopuszczono składanie ofert w postaci elektronicznej - widzisz coś takiego w zarządzeniu chyba nie

ust. 2. Ogłoszenie konkursu zawiera:
pkt 5) informacji o:
lit b) dopuszczeniu składania ofert w postaci elektronicznej;
Cytować
-2 #66 ..pytanie 2019-08-18 03:01
Cytuję bedok:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ Dz. U. poz. 1587
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.
- ten przypadek to dopuszczenie składania dokumentów w formie elektronicznej w zarządzeniu

nie tylko składania! nie wprowadzaj w błąd pełny przepis brzmi:
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.
Cytować
-9 #65 ?Pytanie 2019-08-18 03:00
Cytat:
Pismo jest albo w postaci elektronicznej - i powinno być podpisane kwalifikowanym podpisem .
albo papierowej tu jest podpis i pieczęć.
a skąd taki akurat wniosek ? na jakiej podstawie prawnej ? Pismo sporządzone w postaci elektronicznej musi być podpisane kwalifikowanym podpisem, a sporządzone w postaci papierowej?... jak sobie to wyobrażasz?... ten podpis elektroniczny?. .. on jest dla postaci elektronicznej a nie papierowej!
Cytować
-6 #64 sam napiszOOOO 2019-08-18 02:56
Cytuję bedok:
Cytuję Mieszkaniec:
Bedoku napisałeś:
"Zarządzenie Burmistrza o konkursie dopuściło składanie dokumentów tylko w formie papierowej i w takiej samej formie powinny zostać wysłane zawiadomienia tak stanowią przepisy prawa, a nie wysyłanie maila ze skanem pisemka niepodpisanego podpisem elektronicznym."
Daj więc tę podstawę prawną konkretnie (Dz.U. ..... art.... itd), w zarządzeniu nic o tej postaci wydrukowanej odpowiedzi z urzędu, o której napisałeś, nie ma.


Sam sobie znajdź, jest to wbrew pozorom bardzo proste - przecież umiesz czytać ze zrozumieniem.
Jak nie znajdziesz do udaj się do prawnika :)

to ty piszesz o podstawie prawnej sam daj to ci naruszono jak jesteś taki mądry
Cytować
-16 #63 ...Mieszkaniec 2019-08-18 02:54
Cytuję bedok:
Cytuję oO:
Cytuję bedok:
Cytuję Forma pisemna:
Cytuję bedok:
Poinformowanie kandydatów o terminie konkursu w formie pisemnej to wymóg wynikający z obowiązującego prawa, a tego nie zrobiono, prawnikom urzędu trzeba kupić okulary.

Bedoku formę pisemną właśnie stosujesz... chyba że mówisz, a nie piszesz?... W przepisach nic nie napisano, że ma być WYDRUKOWANE NA PAPIERZE tylko ustanowiono, że napisane (może być odręcznie na kartce, maszynowo, wydrukowane lub napisane w formie elektronicznej). Czytaj przepisy ze zrozumieniem.


Ty chyba nie rozumiesz o czym piszesz?

Zarządzenie Burmistrza o konkursie dopuściło składanie dokumentów tylko w formie papierowej i w takiej samej formie powinny zostać wysłane zawiadomienia tak stanowią przepisy prawa, a nie wysyłanie maila ze skanem pisemka niepodpisanego podpisem elektronicznym.

"tak stanowią przepisy prawa," - podaj podstawę prawną, konkretnie, jeżeli tak twierdzisz, bo forma pisemna w odpowiedzi mailem jest jak najbardziej zachowana. Jeżeli napisane byłoby "pocztą tradycyjną" lub "za pośrednictwem Poczty Polskiej" albo "publicznego operatora pocztowego" - to ok, musi być w papierze. Tutaj tego nie ma. Więc e-mail, który ma w swej naturze formę pisemną, jest jak najbardziej ok.
Jeżeli uważasz inaczej to daj konkretnie podstawę prawną, albo nie głosuj. Bo jak daję - w zarządzeniu nic nie ma o tym co napisałeś, czyli wymogu przesłania "przez Pocztę".


A co to jest cytuję "forma pisemna w odpowiedzi mailem"?
Pismo jest albo w postaci elektronicznej - i powinno być podpisane kwalifikowanym podpisem .
albo papierowej tu jest podpis i pieczęć.

Pismo może być podpisane odręcznie i udostępnione w postaci elektronicznej.
Cytować
-12 #62 no to jest postać elektroniczna !Mieszkaniec 2019-08-18 02:52
Cytuję bedok:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ Dz. U. poz. 1587
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.
- ten przypadek to dopuszczenie składania dokumentów w formie elektronicznej w zarządzeniu

Cytuję pełny tekst: "§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci
papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej. " No to mamy postać elektroniczną, w czym problem?
Cytować
+32 #61 Jeszcze bardziej ciekawedociekliwy 2019-08-17 20:54
7500 zł dla calos cagathos
https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu/bip/216_umgarwolin/fckeditor/file/Organizacje%20pozarz%C4%85dowe/Konkurs%20ofert/2019//og%C5%82oszenie%20burmistrza%2031122018-3.pdf

Do 8 kwietnia 2019 r. wg. KRS Burmistrz pełniła funkcję vice prezesa zarządu szacownego stowarzyszenia, które ma w statucie możliwość prowadzenia działalności gospodarczej.

Czy przypadkiem nie jest to naruszenie tzw. "ustawy antykorupcyjnej "
Cytować
+25 #60 bardzo ciekaweobserwator 2019-08-17 19:21
Cytuję bedok:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ Dz. U. poz. 1587
§ 3. 1. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia pisemnie w postaci papierowej pozostałych członków komisji oraz kandydatów, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia. Informacja, w przypadku, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 5 lit. b, może być przekazana w postaci elektronicznej.
- ten przypadek to dopuszczenie składania dokumentów w formie elektronicznej w zarządzeniu


"Prawnicy urzędu nie podpatrzyli się żadnych błędów czy uchybień w tej kwestii – zaznacza burmistrz."

Chyba trzeba zmienić prawników :)
Cytować

Dodaj komentarz

Dodając komentarz oświadczasz, że akceptujesz regulamin dodawania komentarzy oraz politykę prywatności.

Kod antyspamowy
Odśwież