Przeprowadzka w magistracie

Opublikowano: 18 lipiec 2019, 07:27 Kategoria Aktualności
magistraturząd miastagarwolin

Trwa przeprowadzka wydziałów w garwolińskim urzędzie miasta. Z budynku B był do głównego przeniosły się niemal wszystkie wydziały. To ułatwienie dla petentów.

W ostatnich miesiącach trwał remont parteru budynku przy Staszica 15, który miasto kupiło od starostwa, kiedy urząd przeniósł się na Mazowiecką. Od kilku dni na pierwszej kondygnacji lokują się pracownicy wydziałów przeniesionych z budynku B magistratu – wydziału gospodarski komunalnej i ochrony środowiska, wydział spraw obywatelskich oraz Urząd Stanu Cywilnego.

Na parter głównego budynku przeniosą się także urzędnicy z piętra. – Chcemy, aby na dolnej kondygnacji znalazły się wydziały, które najczęściej mają kontakt z petentami, czyli związane ze sprawami podatkowymi, opłatami za odpady, a także biuro podawcze i kasa – wyjaśnia sekretarz miasta Cezary Tudek.

W budynku B, zlokalizowanym w podwórzu, pozostał jedynie wydział zarządzania kryzysowego oraz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, który zajmie zwolnione pomieszczenia w budynku B. Znajdzie się tam także archiwum urzędu, które aktualnie znajduje się na strychu zabytkowego budynku A.

łk

Dodaj komentarz

Dodając komentarz oświadczasz, że akceptujesz regulamin dodawania komentarzy oraz politykę prywatności.

Kod antyspamowy
Odśwież