Wielki sukces Kup Pan szczotkę!

Opublikowano: 19 październik 2017, 09:33 Kategoria Rozmaitości
Kup Pan szczotkeNieKANapowi

Ponad 600 szczoteczek do zębów i blisko 500 past do zębów. To efekty akcji „Kup Pan szczotkę” w powiecie garwolińskim. Teraz to, co udało się zebrać poleci do Afryki. A już wkrótce będzie można się włączyć w akcję "Opatrunek na ratunek".

W jednej z afrykańskich szkół już od czterech lat dzieci codziennie myją zęby. Wszystkie wychodzą na szkolne podwórko, pani przynosi im wiaderko z wodą, każde z nich nabiera wodę do swojego kubka. Dzieci sięgają do swoich płóciennych woreczków i wyciągają z nich szczoteczki do zębów. Pani nakłada im na szczotki pastę i rozpoczyna się szorowanie!

Klienci zdecydują, kto otrzyma dofinansowanie

Opublikowano: 04 październik 2017, 06:38 Kategoria Rozmaitości
tesco

Do 31 października klienci sklepów Tesco będą decydować jaka inicjatywa prospołeczna powinna otrzymać dofinansowanie w programie „Decydujesz, pomagamy”. W Garwolinie i okolicy  konkurują ze sobą: Fundacja „Strefa Pociech”, Caritas Diecezji Siedleckiej, Ochotnicza Straż Pożarna w Rabianach. Jedna z nich otrzyma grant na realizację swojego pomysłu.

Odpowiedź na realną potrzebę
- Pierwsze dwie edycje programu pokazały nam jak wiele dobrego mieszkańcy są w stanie zrobić przy naszej pomocy. Fantastyczne inicjatywy, pozytywna energia i zaangażowanie organizacji, mieszkańców, klientów i pracowników Tesco  utwierdza nas w przekonaniu, że program jest potrzebny. Naszym zdaniem wszystkie projekty są wspaniałe, już nie możemy się doczekać rezultatów tej edycji  – mówi Daria Kulińska Członek Rady Fundacji Tesco.

Aby ocalić stare nagrobki. Dzięki facebookowi

Opublikowano: 28 wrzesień 2017, 08:54 Kategoria Rozmaitości
cmentarznagrobkistare nagrobkifacebook

Stare nagrobki Garwolin i okolice – to nazwa nowej strony na facebooku, której celem jest ocalenie od zapomnienia wyjątkowych nagrobków.

Profil powstał kilka tygodni temu. Od tego czasu, twórca przypomina czytelnikom o nagrobkach zlokalizowanych na terenie powiatu garwolińskiego, w których pochowane są osoby, mające znaczący wpływ na lokalną historię.

Jak wygląda realizacja video marketingu?

Opublikowano: 26 wrzesień 2017, 11:25 Kategoria Rozmaitości

Pojęcie video marketingu od kilku lat na dobre zagościło w branży marketingu i reklamy, stając się z jedną z coraz częściej wybieranych form oddziaływania na zachowania rynkowe odbiorców przekazu. Zjawisko to powiązać można ze wciąż wzrastającym znaczeniem Internetu w życiu przeciętnego człowieka oraz rosnącą liczbą internautów, stanowiących potencjalnych odbiorców przygotowywanych materiałów, które następnie publikowane i rozpowszechniane są w tej sieci.

Nie może więc dziwić, że tym zagadnieniem zaczęła zajmować się coraz większa liczba agencji marketingowych i promocyjnych, które odkryły potencjał, jaki drzemie właśnie w tej formie działań o charakterze marketingowym. Wiąże się to bezpośrednio także z tymi wynikami badań branżowych, które wyraźnie wskazują, że treści video (audiowizualne) stanowią najbardziej atrakcyjną dla odbiorców formę, która jest w stanie wywołać największy efekt w postaci budowania rozpoznawalności marki, zachęcenia do zakupu oferowanych towarów lub sięgnięcia po świadczone przez emitującego materiał usługi. Jeżeli spojrzy się z kolei na statystyki dotyczące ruchu sieciowego, dojść można do wniosku, że z biegiem czasu rola materiałów filmowych będzie się jeszcze zwiększać. Z roku na rok rośnie bowiem liczba wyświetleń najpopularniejszych filmów, która w wielu przypadkach sięga setek milionów wejść. Niewątpliwie więc realizacja video marketingu jest sferą, której nie powinno się pomijać podczas planowania kampanii promocyjnych i reklamowych.

Ta strona używa tzw. cookies. Ustawienia możesz zmienić w preferencjach przeglądarki.