reklama
reklama

Litery 3d - gdzie można zastosować taką formę reklamy?

Opublikowano: 23 sierpień 2016, 09:31 Kategoria Rozmaitości
Ten artykuł przeczytasz w 2 - 3 min.

Obserwowany w ostatnich latach rozwój technologii produkcyjnych, nauki o materiałach, a także zwiększająca się dostępność urządzeń służących do produkcji materiałów reklamowych sprawiły, że decydując się na przeprowadzenie kampanii reklamowej wybierać możemy spośród tysiąca różnych form reklamy, nierzadko różniących się na pierwszy rzut oka drobnymi detalami oraz szczegółami. Powszechnie stosowane są obecnie ? obok niegdyś wykonywanych szyldów i bannerów reklamowych ? instalacje reklamowe w postaci billboardów, kasetonów reklamowych, pylonów reklamowych oraz różnego rodzaju innych środków przekazu.

Ostatnimi czasy dużą popularnością cieszą się także litery 3d ? przestrzenne formy reklamy znajdujące zastosowanie zarówno we wszelkiego rodzaju formach reklamy wewnętrznej, ale też coraz częściej także w reklamie outdoorowej, oznaczając miejsce prowadzenia działalności gospodarczej lub spełniając inne funkcje promocyjne i reklamowe. Są równie skuteczne to pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarkach internetowych. Co szczególnie istotne ? litery przestrzenne wykonywane są z różnego rodzaju materiałów, zaś każdy z nich sprawdzić się może doskonale w innych warunkach. Wszystko to sprawia, że ta forma reklamy pozostaje szczególnie uniwersalna, a zarazem atrakcyjna dla wszystkich reklamodawców, którzy niedużym kosztem zamierzają uzyskać określony efekt promocyjny.

Zalety liter 3d

Do największych zalet wykorzystania na cele reklamowe przestrzennych liter 3d należą: ich niewygórowana cena, wysoka estetyka uzyskanego efektu, a także uniwersalność, pozwalająca na zastosowanie ich prawie w każdych warunkach. Możliwe jest bowiem stworzenie liter w dowolnych praktycznie rozmiarach, w tym także ? liter bardzo małych, ale też wielkoformatowych kompozycji umieszczanych na zewnątrz budynków. Wykorzystywana w procesie produkcyjnym technologia daje ponadto nieograniczone wręcz możliwości doboru formy i kształtu samych liter, dzięki czemu wykorzystać możemy praktycznie dowolny krój czcionki, która użyta będzie do przygotowania projektu reklamy. Litery 3d wykonywane mogą być z różnego materiału.

reklama


Materiały z jakich tworzone są litery 3d

Do ich produkcji wykorzystać można klasyczne i tanie materiały eksploatacyjne, takie jak tworzywa sztuczne PCV i PCW, plexi, coraz częściej używany w branży reklamowej styrodur, ale też bardziej ekskluzywne materiały, takie jak np. aluminium, miedź i chrom, nadające reklamie ekskluzywny wygląd i styl. Nie jest też problemem wyposażenie liter przestrzennych w dodatkowe podświetlenie wykorzystujące technologie ledowe, dzięki czemu reklama widoczna będzie nie tylko za dnia, ale też w godzinach nocnych, kiedy zwracać będzie uwagę przechodniów na równi z modnymi ostatnio neonami świetlnymi.

Problemów nie sprawia także sam montaż reklamy. Większość materiałów używanych do produkcji liter 3d należy do stosunkowo lekkich, poprzez co możliwym będzie ich umieszczenie na każdego rodzaju elewacji zewnętrznej, nawet tych, które ocieplone zostały grubą warstwą styropianu lub innego materiału izolacyjnego. Warto przy tym pamiętać, że w przypadku reklamy zewnętrznej zawsze warto dowiedzieć się, czy nie jest wymagane wcześniejsze uzyskanie zgody wynajmującego lub właściciela budynku, a także zgłosić odpowiednie pracy do miejscowo właściwego organu administracji publicznej.


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama