10 tys. zł wydało starostwo powiatowe na telewizyjne spoty promujące Garwolińską Strefę Aktywności Gospodarczej. Czy to skuteczna forma promocji? Przekonamy się po rozstrzygnięciu ogłoszonego właśnie przetargu na działkę pod miastem.
Kampania 15-sekundowych spotów rozpocznie się dzisiaj i będzie trwała przez kolejne 20 dni. Za 30 emisji starostwo zapłaciło TVP Warszawa 10,3 tys. zł brutto. ? Reklama będzie emitowana o różnych porach, popołudniu i wieczorem, tak aby możliwie jak najwięcej osób mogło zobaczyć, jakie warunki oferujemy w GSAG ? mówi wicestarosta Stefan Gora.
Czy ta forma promocji okaże się skuteczna? Przekonamy się 25 kwietnia. Wtedy będzie wiadomo, czy ktoś wpłacił milion złotych wadium w ogłoszonym właśnie przetargu. Starostwo po raz drugi próbuje sprzedać 11-hektarową działkę w strefie. Przy pierwszym podejściu nikt się nie zgłosił. Obecną cenę wywoławczą obniżono do 14,5 mln zł.
łk
fot. kadr z filmu promującego GSAG