reklama
reklama

Aktualności

reklama
reklama

baner projekt 

pepperoni main 40

 

reklama

Pogoda w Garwolinie

Miłego dnia życzy
Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji w Garwolinie

reklama

TOP


Dekorator kwadrat

Kultura

    reklama

    Sport

    reklama

    Opublikowano: 15 listopad 2017, 07:08
    Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

    Zdemontowana sieć trakcyjna i wywiezione tory. Przebudowa peronów m.in. w Dęblinie, Garwolinie i Pilawie. Między stacjami od Otwocka do Lublina trwają intensywne prace. W efekcie podróżni zyskają znaczne skrócenie czasu podróży między Warszawą i stolicą województwa lubelskiego oraz komfortową obsługę na przystankach.

    W ramach modernizacji prowadzona jest wymiana sieci trakcyjnej oraz torów. Przebudowywane są również stacje m.in. w Lublinie, Dęblinie, Garwolinie i Pilawie. W sumie na trasie przebudowane będą 34 stacje i przystanki. W Pilawie powstaje wygodne i bezpieczne przejście podziemne na perony, dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności.PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaplanowały 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych z windami na stacjach i przystankach: Lublin, Lublin Zachód, Motycz, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, Sobolew, Garwolin, Pilawa, Celestynów i Otwock.

    PLK zmodernizują 150 km torów. Nowa sieć trakcyjna pozwoli zwiększyć prędkość pociągów do 160 km/h, co skróci przejazd między Warszawą a Lublinem do około 90 min. Ważnym efektem inwestycji będzie wzrost poziomu bezpieczeństwa, gdyż wymienione zostaną też 383 rozjazdy i urządzenia sterowania. Bezpieczniej będzie na przejazdach kolejowo-drogowych. Na 68 skrzyżowaniach toru z droga PLK zamontują dodatkowe urządzenia i rogatki. Istotnym rozwiązaniem będą dwa nowe tunele drogowe, które poprawią system komunikacji i zwiększą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym.

    Projekt pn. ?Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa ? Dorohusk, na odcinku Warszawa ? Otwock ? Dęblin ? Lublin, etap I? jest największym projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Inwestycja jest współfinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł.

    PKP PLK

     

    Dodaj komentarz

    Dodaj komentarz